zajabys tas features'as, nafyga rangytis, kai galima patogiai ilipt? On 2010-04-12 16:37:53 +0200, linuji said: > nesuprantu - pilvas trukdo islipt? ar kaip cia? > aisku... tokiu atveju lengviau automobili pakeist :))) > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:hpv9u5$ppq$1@trimpas.omnitel.net... >> Perziurejau naujasio fajetono visos irangos sarasa, tokio dalyko vis >> dar nera nei prie bazines, nei prie papildomos irangos >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hpv2uq$ds2$1@trimpas.omnitel.net... >>> taigi kalba ne apie atmintá, o kaþkoká vaþinëjimà ásëdus. >>> >>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message >>> news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net... >>>> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. >>>> Galiniu langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia >>>> uzhsakyt? >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu vairas ir sëdynës tai ryðkiai tokie kokie buvo uþsisakyti..... >>>>> >>>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>>>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose >>>>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu >>>>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos >>>>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list >>>>>> per gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu >>>>>> apie vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna >>>>>> knisanciu smulkmenu, pvz: >>>>>> >>>>>> >>>>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai >>>>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, kad >>>>>> tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai ikisti >>>>>> tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda. >>>>>> >>>>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri buvo >>>>>> tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint garsa >>>>>> ir pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais galima >>>>>> daryt viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba atvirksciai, >>>>>> paleist ta pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, ir pan. >>>>>> >>>>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i >>>>>> prieki, o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu >>>>>> patogiau islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie >>>>>> Daimleri. O VW sugalvojo, kad nereikia. >>>>>> >>>>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu >>>>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis >>>>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant >>>>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo >>>>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart >>>>>> gali pilt be jokiu problemu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau >>>>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi >>>>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai >>>>>> ka as zinau... >>>>>> >>>>>> >>>>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten surasyta >>>>>>> kas ir kaip... >>>>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses? >>>>>>>> >>>>>>>> -- >>>>>>>> ==================================== >>>>>>>> cust.software@gmail.com >>>>>>>> Programavimo darbai: >>>>>>>> draiveriu, isorines aparaturos valdymo >>>>>>>> programu ir pan. rasymas (Win, Linux >>>>>>>> OS; PC, embedded platformos). >>>>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai, >>>>>>>> CPLD, FPGA programavimas. >>>>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) >>>>>>>> ====================================