Perziurejau naujasio fajetono visos irangos sarasa, tokio dalyko vis dar nera nei prie bazines, nei prie papildomos irangos "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hpv2uq$ds2$1@trimpas.omnitel.net... > taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus. > > "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message > news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net... >> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. Galiniu >> langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia uzhsakyt? >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti..... >>> >>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message >>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose >>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu >>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos >>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list >>>> per gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu >>>> apie vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna >>>> knisanciu smulkmenu, pvz: >>>> >>>> >>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai >>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, kad >>>> tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai ikisti >>>> tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda. >>>> >>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri buvo >>>> tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint garsa >>>> ir pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais galima >>>> daryt viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba atvirksciai, >>>> paleist ta pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, ir pan. >>>> >>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i >>>> prieki, o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu >>>> patogiau islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie >>>> Daimleri. O VW sugalvojo, kad nereikia. >>>> >>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu >>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis >>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant >>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo >>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart >>>> gali pilt be jokiu problemu. >>>> >>>> >>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau >>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi >>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai >>>> ka as zinau... >>>> >>>> >>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message >>>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten >>>>> surasyta kas ir kaip... >>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message >>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses? >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> ==================================== >>>>>> cust.software@gmail.com >>>>>> Programavimo darbai: >>>>>> draiveriu, isorines aparaturos valdymo >>>>>> programu ir pan. rasymas (Win, Linux >>>>>> OS; PC, embedded platformos). >>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai, >>>>>> CPLD, FPGA programavimas. >>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :) >>>>>> ==================================== >>>>> >>>>> >>>> >>> >> >>