Tema: Re: Na ir dabar dar papasakokit apie...
Autorius: ManXP
Data: 2010-04-12 17:15:33
Perziurejau naujasio fajetono visos irangos sarasa, tokio dalyko vis dar 
nera nei prie bazines, nei prie papildomos irangos

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:hpv2uq$ds2$1@trimpas.omnitel.net...
> taigi kalba ne apie atmintį, o kažkokį važinėjimą įsėdus.
>
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:hpv2ek$cve$1@trimpas.omnitel.net...
>> perkant tokia tachka, dar reikia uzhsakyt sedyniu atminti? Jptvm. Galiniu 
>> langu elektrinius pakelejus turbut irgi papildomai reikia uzhsakyt?
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hpumeh$mpb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nu vairas ir sėdynės tai ryškiai tokie kokie buvo užsisakyti.....
>>>
>>> "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message 
>>> news:hpum1l$m1v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Itariu, kad nesamones kaip ir kitur. As irgi pries pirkdamas visuose 
>>>> reviewsuose buvau skaites, kad ten viskas apgalvota iki maziausiu 
>>>> smulkmenu, o usability yra neprilygtstamas. Tik problema, kad tos 
>>>> apzvalgos parasomos per kelias dienas. Nes VW usability pradejo list 
>>>> per gerkle po kokio menesio. Taip debiliskai viskas padaryta (kalbu 
>>>> apie vairavima), kad nesuprantu ka VW inzinieriai galvojo. Pilna 
>>>> knisanciu smulkmenu, pvz:
>>>>
>>>>
>>>> Pavaru svirtis debiliskoj vietoj. Is pradziu atrodo normaliai, o kai 
>>>> reikia ijungt kita radijo stoti ar CD "P" pozicijoj, tai paaiskeja, kad 
>>>> tai galetu padaryt tik vaikas su mazom rankytem, nes mygtukai ikisti 
>>>> tiesiai uz pavaru svirties ir ranka nelenda.
>>>>
>>>> Audio valdymas. Ant vairu yra N mygtuku tam reikalui, pas Daimleri buvo 
>>>> tik 3. Tai jeigu fajetone su N mygtuku galima padidint/pamazint garsa 
>>>> ir pakeist radijo stoti/CD, tai ant Daimlerio su 3 mygtukais galima 
>>>> daryt viska ta pati + persijungt is CD i radija/arba atvirksciai, 
>>>> paleist ta pati gabala ant CD, paleist visa CD is naujo, ir pan.
>>>>
>>>> Vairo ir sedyniu valdymas. Ikisus rakta sedynes neprisitraukia i 
>>>> prieki, o istraukus nepasitraukia atgal ir vairas nepasikelia kad butu 
>>>> patogiau islipt. Net kibiras Lexus turi tokia funkcija, nekalbant apie 
>>>> Daimleri. O VW sugalvojo, kad nereikia.
>>>>
>>>> Langu skyscio uzpylimas. As jokio piltuvelio neturiu, ir skysti pilu 
>>>> tiesiai is bakelio. Tai jei bakelis buna pilnas, tai turbut trecadalis 
>>>> jo islaistoma kol atitaikoma kaip ipilt (nes blogas priejimas). Ant 
>>>> Daimlerio tokia beda isspresta labai paprasta - atidarius uzpylimo 
>>>> dangteli, i virsu isvaziuoja kokiu 30cm ilgio vamzdelis i kuri iskart 
>>>> gali pilt be jokiu problemu.
>>>>
>>>>
>>>> ... ir dar kruva debiliskumu. Aisku, galima sakyt, kad cia jau 
>>>> issipisineju, bet kai 99 metu angliska masina turi tai, ko neturi 
>>>> gerokai naujesnis ir tariamai auksciausio lygio vokieciu kurinys, tai 
>>>> ka as zinau...
>>>>
>>>>
>>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message 
>>>> news:hpul8a$kk4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> priespaskutiniam Autocare buvo straipsnis apie fajetonus...ten 
>>>>> surasyta kas ir kaip...
>>>>> "E-Zyz" <cust.software@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hpuh10$cs2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Wv Phaeton, W10. Kas su sitais blogai is technines puses?
>>>>>>
>>>>>> -- 
>>>>>> ====================================
>>>>>> cust.software@gmail.com
>>>>>> Programavimo darbai:
>>>>>>  draiveriu, isorines aparaturos valdymo
>>>>>>  programu ir pan. rasymas (Win, Linux
>>>>>>  OS; PC, embedded platformos).
>>>>>> Elektronines aparaturos kurimo darbai,
>>>>>> CPLD, FPGA programavimas.
>>>>>> P.S. Paversime Jusu kompiuteri bet kuo :)
>>>>>> ====================================
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>>