Tema: Re: OT: parekomenduokit dviratuka vilniuje
Autorius: CodeC
Data: 2010-05-15 21:59:34
KEdas wrote:
> On 2010.05.15 21:16, CodeC wrote:
>> o kiek sveria tos pavaros?
> 1,7kg.
> http://www.rohloff.de/en/technical/speedhub/technical_data/index.html
> 
>> klysti, smarkiai. pats suvazinejau du acera pavaru komplektus, trecia
>> pavoge, su visu dviraciu. ir aciu dievui. isbandzius deore niekur atgal
>> nesinori gryzti.
> 
> Būk geras, paaiškink kame ten skirtumai tarp deore ir alivio. Bet 
> paaiškink konkrečiau, o ne kaip tas pardavėjas.

deore irgi dar ne viskas pasakyta. tu deore yra bent keletas tipu.
skirtumai yra is pirmo zvilgsnio labai paprastuose dalykuose - kaip 
padarytas reguliavimas, tvirtinimas. kaip veikia vienas ir kitas tampant 
trosa, spyruokliu kokybe. ko gero suprantamai ir aiskiai tai ivardinti 
sunku. reikia buti su vienu pras....us pakankamai, kad ivertintum kito 
privalumus. jei trumpai, tai: su acera man pastoviai budavo problemu 
reguliuojant pavaras, perjungiant jas. man keistai atrodo tavo 
argumentas, kad tikslumo reikia tik sporte. mane pvz nervina kai 
vaziuojant nori imesti tam tikra pavara, o ji arba isvis neisimeta, arba 
isimeta tik po kurio laiko, arba grandine sokineja pirmyn - atgal. 
atrodo surenki, isvalai, sutepi ten viska, pakeiti spyruokles, trosus. 
tai kelias dienas veikia, poto vel i kuri nors sona nuvaziuoja.
deore ardziau viena karta, po pirkimo numynus mazdaug 3kkm. ir tai del 
idomumo. praktiskai pamirsau kad jis ten yra, veikia idealiai, netgi 
visas pilnas purvo.
tas pats su stabdziais ir ratlankiais. v-brake atveju abu sie dalykai 
turi buti idealus, kitaip tai bus nervuojantis komplektas. jei ratas 
bent kelis mm musa, v-brake sureguliuot ner shansu. o pigus ratai must 
pradeda kas kelis simtus km. ir gali ten juos stipinuot nestipinaves.
kaip gali dviratis kainuot 800, jei vien normalus ratlankis kainuoja 300 
Lt. keiciau, lyginau, lauziau, zinau :)


> 
>> taip pat nesinori nei vieno papildomo gramo ant dviracio.
>> del kainos tai gal as nemoku ieskot? bet normalaus svorio, su gerais
>> stabdziais, begiais ir ratais dviraciai prasideda nuo 1800-2000 Lt.
>> pigesni tai tiesiog riedejimui nuo kalno skirti velosipedai.
> 
> Ar tikrai mes šnekame apie miesto dviračius su sparnais, bagažine, 
> grandinės apsauga, kurie skirti kasdien važinėti į darbą ar parduotuvę?

aha, nes tai gali buti arba sunkus, girgzdantis dviratis, su puse 
neveikianciu pavaru, kreivais ratais, cypianciais ir net teoriskai 
nesureguliuojamais stabdziais, arba turintis visus tuos isvardintus 
daiktus puikiai veikiancius ir teikiantis dziaugsmo. vat atitinkamai ir 
kainuoja, vienas 800, kitas 2000.