dazniausiai prie grandines ir/ar simpleksu raso. tik ten kiek nerekomenduojama ilga laika to daryti prie apkrovu didesniu. o vienas kitas kalniukas ramiu minimu nieko baisaus. "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:hsp0hg$2h6$1@trimpas.omnitel.net... > 2010.05.15 23:32, CodeC rašė: >> KEdas wrote: >>> >>> Tai čia reguliavimo bėdos ar sulenktos dalys, o ne klasių skirtumai. >>> Pavaros normaliai junginėjasi bet kurioje klasėje tik tada, kai jos >>> tinkamai sureguliuotos :) >>> >> >> jep tu teisus. dabar parasyk kaip sekasi tau su acera vaziuoti visomis >> 21 pavaromis ar kiek ten ju pas tave yra, ne tai svarbu. >> esme, kad pigus perjungejai NESUSIREGULIUOJA visam pavaru diapazonui. >> jeigu daug maz normaliai veikia vienam sone, tai neveikia kitam, ir >> atvirsciai. jei sureguliuoji, kad priekyje pirma zvaigzde normaliai >> perdengtu visas galines, tai jau imetus priekyje trecia, gale kazkuriam >> sone grandine kris arba remsis i aukstesne zvaigzde ir sokines. > > Nepamenu, ar aceros, ar viso dviračio manuale aiškiai parašyta - nenaudoti > žvaigždžių kombinacijų, kur grandinė "eina" įstrižai. T.y. grandinė prieky > ir gale ant didžiausių, arba mažiausių.