o tai kaip - su pirma didziausia jungi ir galine didziausia? "CodeC" <bilekas@bilekas.bb> wrote in message news:hspbv0$dvh$1@trimpas.omnitel.net... > On 05/16/2010 07:18 PM, Faktas wrote: >> kaip tau su viena zvaigzde visas perdengti? > > nzn, dabar tokiu problemu nebera. jungiu ta pavara kuria noriu, kuria > greiciausia ijungti ir nereikia galvoti ar cia dabar galima ar ne > rinktis kazkuria kombinacija. todel mano akimis acera ir panasaus lygio > sistemos yra totalus sh. > > >> >> jei gale kokios 9 zvaigzdes, tai su viena priekine imu galines tik 3-4, jei reikia aukstesnes, tai atitinkamai ir priemine perjungiu i aukstesne. >> >> >> "CodeC"<bilekas@bilekas.bb> wrote in message news:hsn0d0$gj8$1@trimpas.omnitel.net... >>> KEdas wrote: >>>> >>>> Tai čia reguliavimo bėdos ar sulenktos dalys, o ne klasių skirtumai. >>>> Pavaros normaliai junginėjasi bet kurioje klasėje tik tada, kai jos >>>> tinkamai sureguliuotos :) >>>> >>> >>> jep tu teisus. dabar parasyk kaip sekasi tau su acera vaziuoti visomis >>> 21 pavaromis ar kiek ten ju pas tave yra, ne tai svarbu. >>> esme, kad pigus perjungejai NESUSIREGULIUOJA visam pavaru diapazonui. >>> jeigu daug maz normaliai veikia vienam sone, tai neveikia kitam, ir >>> atvirsciai. jei sureguliuoji, kad priekyje pirma zvaigzde normaliai >>> perdengtu visas galines, tai jau imetus priekyje trecia, gale kazkuriam >>> sone grandine kris arba remsis i aukstesne zvaigzde ir sokines. >>> siaip tai, matyciau prasme aiskinti tam, kuris neturejes dviracio, >>> naujokui. bet jei tu sakai kad tau viskas zjb, tai matyt ner apie ka >>> mums gincytis. nes as irgi ne viena tukstanti km numynes, ne viena acera >>> po varza isrinkes ir puikiai isivaizuoju jos ribas ir trukumus, ir matau >>> skirtuma tarp deore. >