KEdas wrote: > On 2010.05.15 21:58, CodeC wrote: >> skirtumai yra is pirmo zvilgsnio labai paprastuose dalykuose - kaip >> padarytas reguliavimas, tvirtinimas. kaip veikia vienas ir kitas tampant >> trosa, spyruokliu kokybe. > > Nežinau ką ten reguliuoti taip dažnai, kad tai rūpėtų. Važinėju su Acera > jau 13000km, pakeičiau 3 ratlankius, o reguliavau gal 2 kartus. > Šiandien, va, nutrūkusį trosą pasikeičiau, tai sugaišau dar 5 minutes, > kol sureguliavau normaliai. :) > >> sunku. reikia buti su vienu pras....us pakankamai, kad ivertintum kito >> privalumus. jei trumpai, tai: su acera man pastoviai budavo problemu >> reguliuojant pavaras, perjungiant jas. > > Prisipažįstu, kad pavarų perjungimas vis dar gimtasis Acera, tad > palyginti negaliu, bet jis man nepatogumų nesukelia. > >> man keistai atrodo tavo >> argumentas, kad tikslumo reikia tik sporte. mane pvz nervina kai >> vaziuojant nori imesti tam tikra pavara, o ji arba isvis neisimeta, arba >> isimeta tik po kurio laiko, arba grandine sokineja pirmyn - atgal. > > Tai čia reguliavimo bėdos ar sulenktos dalys, o ne klasių skirtumai. > Pavaros normaliai junginėjasi bet kurioje klasėje tik tada, kai jos > tinkamai sureguliuotos :) > >> atrodo surenki, isvalai, sutepi ten viska, pakeiti spyruokles, trosus. >> tai kelias dienas veikia, poto vel i kuri nors sona nuvaziuoja. > > Jau minėjau, kad trosą pakeičiau po 13000km, o tepęs ar ardęs simplekso > dar nesu nė karto. Valęs nuo žemių jį esu tik 2 kartus. Viskas > junginėjasi kuo puikiausiai. > >> deore ardziau viena karta, po pirkimo numynus mazdaug 3kkm. ir tai del >> idomumo. praktiskai pamirsau kad jis ten yra, veikia idealiai, netgi >> visas pilnas purvo. > > Acerai ir 13000k dar ne riba. Važinėju ir žiemą. > >> tas pats su stabdziais ir ratlankiais. v-brake atveju abu sie dalykai >> turi buti idealus, kitaip tai bus nervuojantis komplektas. jei ratas >> bent kelis mm musa, v-brake sureguliuot ner shansu. > > O ką ten reguliuoti? o tum man paaiskink kaip tu supranti normaliai sureguliuotus v-brake, jeigu ratas vaiksto 2-4 mm amplitude? ar tau yra px kad jis pastoviai liecia tuos stabdzius arba kad rankena numygus iki galo dviratis vos stabdo? nes kito varianto tai nera. > >> o pigus ratai must >> pradeda kas kelis simtus km. ir gali ten juos stipinuot nestipinaves. >> kaip gali dviratis kainuot 800, jei vien normalus ratlankis kainuoja 300 >> Lt. keiciau, lyginau, lauziau, zinau :) > > GD pernai pirkau galinį ratlankį su LX stebule (sakė, kad kažkuo > geresnis). Kainavo 200Lt. Pakeičiau gal 10 trūkusių stipinų (po vieną > kas savaitę), per metus sutryniau visiškai, tai dabar naudoju viengubus > ratlankius po 20Lt, pats perstipinavau. Stebulė paimta iš originalo. Per > pusę metų nekeičiau nė vieno stipino, ratlankis nemuša, nors pats sveriu > 105kg, o neretai ir vaikiška kėdutė naudojama plius pilnas krepšys. > Sumoje kartais gaunasi 150kg svorio. > >> aha, nes tai gali buti arba sunkus, girgzdantis dviratis, su puse >> neveikianciu pavaru, kreivais ratais, cypianciais ir net teoriskai >> nesureguliuojamais stabdziais, arba turintis visus tuos isvardintus >> daiktus puikiai veikiancius ir teikiantis dziaugsmo. vat atitinkamai ir >> kainuoja, vienas 800, kitas 2000. > > Gal mūsų poreikiai skiriasi, bet mane dabartinis bėgių perjungimas tikrai taip. mano svoris su dviraciu nevirsija 84 kg :) uzristom akim galeciau pasakyt ar vaziuoju su ideta gertuve vandens ar be. > tenkina, stabdžių kaladėlėse nepastebiu skirtumo tarp 6Lt ir 40Lt > vertės, nes stabdo vienodai, niekas negirgžda, ratai tiesūs. Pirktas > dviratis vadinosi Giant CX, o dabar apkarstytas bagažine, prailgintais > sparnais, pakeistas vairas, amortizuojanti šakė pakeista paprasta, > uždėta grandinės apsauga, nuolatos vežiojamas krepšys su striuke ir pan. > Sveria tas daiktas 17kg nuėmus tašę, bet man tai neaktualu, nes > protingiau būtų pačiam numesti svorio, nei parintis dėl kiekvieno > dviračio gramo :). paskaicius ka rasai, vsio jasno. yra du zmoniu tipai - vieniem viska ok tol, kol nebeviekia visiskai. cia liecia ir dviracius ir masinas ir dar daug kitu OT dalyku. man asmeniskai kiekvienas NEIDEALIAI veikiantis mazgas yra blogis, kuri reikai salinti. todel nematau prasmes aiskinti ka reiskia pavaru ir stabdziu reguliavimas ir optimalus ju darbas, nes mes tai skirtingai suprantam. todel mano poreikius sunkiai tenkina dviratis uz 2000 lt o tavo pilnai atitinka uz 800 Lt. o ratlankiai po 20 lt ir kaladeles po 6 lt tai cia jau yra riba, kurios as ir girtas neperzengciau :) gali tada trintukus is rastines reikmenu susidet vietoj kaladziu ir gimnastikos lanka vietoj ratlankiu, vistiek skirtumo nepastebesi.