as savo alivio galinio turbut jau trecius metus nelieciu.. vazineju pagrtinde miskeliais ir kalniukais. dar seniau maratonuose lakstydavau bet kazkaip pernai praleidau.. tai nesakyciau kad svelniai vazineju.. o del stabdziu, geriau normalus vbrake, nei pigus diskiniai.. p.s. sveriu nedaug, tai gal todel tokia gera patirtis.. CodeC rašė: > KEdas wrote: >> On 2010.05.15 21:16, CodeC wrote: >>> o kiek sveria tos pavaros? >> 1,7kg. >> http://www.rohloff.de/en/technical/speedhub/technical_data/index.html >> >>> klysti, smarkiai. pats suvazinejau du acera pavaru komplektus, trecia >>> pavoge, su visu dviraciu. ir aciu dievui. isbandzius deore niekur atgal >>> nesinori gryzti. >> >> Būk geras, paaiškink kame ten skirtumai tarp deore ir alivio. Bet >> paaiškink konkrečiau, o ne kaip tas pardavėjas. > > deore irgi dar ne viskas pasakyta. tu deore yra bent keletas tipu. > skirtumai yra is pirmo zvilgsnio labai paprastuose dalykuose - kaip > padarytas reguliavimas, tvirtinimas. kaip veikia vienas ir kitas > tampant trosa, spyruokliu kokybe. ko gero suprantamai ir aiskiai tai > ivardinti sunku. reikia buti su vienu pras....us pakankamai, kad > ivertintum kito privalumus. jei trumpai, tai: su acera man pastoviai > budavo problemu reguliuojant pavaras, perjungiant jas. man keistai > atrodo tavo argumentas, kad tikslumo reikia tik sporte. mane pvz > nervina kai vaziuojant nori imesti tam tikra pavara, o ji arba isvis > neisimeta, arba isimeta tik po kurio laiko, arba grandine sokineja > pirmyn - atgal. atrodo surenki, isvalai, sutepi ten viska, pakeiti > spyruokles, trosus. tai kelias dienas veikia, poto vel i kuri nors > sona nuvaziuoja. > deore ardziau viena karta, po pirkimo numynus mazdaug 3kkm. ir tai del > idomumo. praktiskai pamirsau kad jis ten yra, veikia idealiai, netgi > visas pilnas purvo. > tas pats su stabdziais ir ratlankiais. v-brake atveju abu sie dalykai > turi buti idealus, kitaip tai bus nervuojantis komplektas. jei ratas > bent kelis mm musa, v-brake sureguliuot ner shansu. o pigus ratai must > pradeda kas kelis simtus km. ir gali ten juos stipinuot nestipinaves. > kaip gali dviratis kainuot 800, jei vien normalus ratlankis kainuoja > 300 Lt. keiciau, lyginau, lauziau, zinau :) > > >> >>> taip pat nesinori nei vieno papildomo gramo ant dviracio. >>> del kainos tai gal as nemoku ieskot? bet normalaus svorio, su gerais >>> stabdziais, begiais ir ratais dviraciai prasideda nuo 1800-2000 Lt. >>> pigesni tai tiesiog riedejimui nuo kalno skirti velosipedai. >> >> Ar tikrai mes šnekame apie miesto dviračius su sparnais, bagažine, >> grandinės apsauga, kurie skirti kasdien važinėti į darbą ar parduotuvę? > > aha, nes tai gali buti arba sunkus, girgzdantis dviratis, su puse > neveikianciu pavaru, kreivais ratais, cypianciais ir net teoriskai > nesureguliuojamais stabdziais, arba turintis visus tuos isvardintus > daiktus puikiai veikiancius ir teikiantis dziaugsmo. vat atitinkamai > ir kainuoja, vienas 800, kitas 2000.