metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas automatas uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu vaziuokleje ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 ltr/100km. benzino arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su mano visais pries tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis neimti su pneumatine pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji labai brangus. Be to, kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru automatai turi kazkoki konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - ijungi D, o ji kuri laika nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose pasalintas. Remontuojasi tik perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto defektas daugiau nepasireiskia. Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta pakaba ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad jis butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes remontui. "ATT" <tuckusxxx@gmail.com> wrote in message news:idfggp$du3$1@trimpas.omnitel.net... > Toks klausimas, kuriam gal net tikslaus atsakymo nera :) > Taciau besidomint auto (renkantis) vis atsiranda atkalbinejanciu, jog > subaru brangu, tai imk BMW dyzeli. O kiti sako, kad ir bmw islaikymas ir > remontas brangus. > > Imu tarkim bmw320, bmw530 vs legacy 2,5 +dedam dujas, universalus ir apie > 2000 metus. Iki siol pravaziuojama apie 15kkm i metus ir iki 10% > zvyrkeliu, kuriuose bandoma vaziuoti sportiskesniu rezimu arba tiesiog > nera galimybiu taupyti vaziuokles. > > Zodziu idomi kolegu NUOMONE, kuria masina pigiau aptarnauti (tepalai, > filtai ir t.t.) ir remontuoti (detaliu kainos ir remontas). Patikimumas > irgi idomu, tik jo vertinimas gal labiau priklauso nuo konkreciu auto? > > Vagystes, kasko, aprinkinejimo moldingu ir t.t. vertinti nenoreciau, nes > BMW sitoje vietoje mano nuomone ruko. > > >