a, nu jei žvyrkeliais ištisai, tai gal px.... "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message news:idl0kq$e8q$1@trimpas.omnitel.net... > nevažiuoju tiek, bet važinėju beveik išskirtinai žvyrkeliais ir miškais - > išsibilda jos. vasarą po miestą tik dviračiu maluosi. mašina tik po > rajonus ir miškus. > per metus susuku maždaug ±15-20Kkm. servise mašiną tepalus keičiant pilnai > tikrina. > įvorėlės kaina 40lt. kai bildėjimas pradeda stipriai trukdyti - keiti. > > čia neseniai kažikas minėjo apie poliuretanines įvores, po mėnesiuko > išbandysiu. jei nepradės bildėti po pavasarinių žūklių - reiškias geras > reikalas. kaina beveik tapati. > > o daugiau su tais senais outbackais niekas ir nenutinka. mistinės > problemos su sankaba galioja tik tiems, kurie nesuvokia kam ir kada reikia > naudotis palėtintoju ir išmynė sankabą belekaip spaudžia gazą. > kartą servise perspėjo, kad pas man variklis gali būti linkęs perkaisti - > neužkaito dar nei sykio. > bet čia gal dėl mano vairavimo manierų - manęs net per reidus nestabdo, o > kolegos sako, kad saugiau jaučiasi nei patys vairuodami. > > > > o pabaigai ir jei nuoširdžiai, tai užpisa tos įvorėlės - užpisa. bandysiu > tas poliuretanines. tik įdomu ar neužpistų jos labiau kituose auto. > > > > > > > On 12/7/10 11:41 AM, Dainiushas wrote: >> užpistų tos įvorės mane, negyvai.... ar čia nuvažiuoji per metus 100kkm? >> >> "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message >> news:iditij$2c8$1@trimpas.omnitel.net... >>> pas man mechanika '98 outbackas. >>> tikslas - miško ir rajono keliai visais metų laikais. >>> sekantis auto bus foresteris su trumpesne nosim. >>> servise lankausi tik dėl stabilizatorių įvorių, kartą keisti >>> priekiniai stabilizatoriai. pasikeičiau stabsžių diskus priekinius ir >>> radiatorių nauju pakeičiau. čia per 3 metus. traukučių įvores keičiu >>> 1-2 kartus metuose. >>> >>> automobilis pilnai apdaužytais bamperiais, nuimtais priešrūkiniais. >>> važiuoklės ir variklio diagnostika daroma kartą metuose "savo noru". >>> jokių papildomų defektų. TA iš pirmo karto specialiai tam nesiruošiant. >>> >>> važinėju nelaužydamas, greičio neviršyju, pramogai neslydinėju. visas >>> ekstreemas tai įkalnės ir nuokalnės +balos ir molynai įvairiais metų >>> laikais. >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> >>> On 12/6/10 10:59 AM, Arasd wrote: >>>> metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas >>>> automatas >>>> uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu >>>> vaziuokleje >>>> ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 ltr/100km. >>>> benzino >>>> arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su mano visais >>>> pries >>>> tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis neimti su >>>> pneumatine >>>> pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji labai brangus. Be >>>> to, >>>> kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru automatai turi kazkoki >>>> konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - ijungi D, o ji kuri >>>> laika >>>> nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose pasalintas. >>>> Remontuojasi tik >>>> perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto defektas daugiau >>>> nepasireiskia. >>>> Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta >>>> pakaba >>>> ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad >>>> jis >>>> butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes remontui. >>>> >>>> >>>> "ATT"<tuckusxxx@gmail.com> wrote in message >>>> news:idfggp$du3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Toks klausimas, kuriam gal net tikslaus atsakymo nera :) >>>>> Taciau besidomint auto (renkantis) vis atsiranda atkalbinejanciu, jog >>>>> subaru brangu, tai imk BMW dyzeli. O kiti sako, kad ir bmw >>>>> islaikymas ir >>>>> remontas brangus. >>>>> >>>>> Imu tarkim bmw320, bmw530 vs legacy 2,5 +dedam dujas, universalus ir >>>>> apie >>>>> 2000 metus. Iki siol pravaziuojama apie 15kkm i metus ir iki 10% >>>>> zvyrkeliu, kuriuose bandoma vaziuoti sportiskesniu rezimu arba tiesiog >>>>> nera galimybiu taupyti vaziuokles. >>>>> >>>>> Zodziu idomi kolegu NUOMONE, kuria masina pigiau aptarnauti (tepalai, >>>>> filtai ir t.t.) ir remontuoti (detaliu kainos ir remontas). >>>>> Patikimumas >>>>> irgi idomu, tik jo vertinimas gal labiau priklauso nuo konkreciu auto? >>>>> >>>>> Vagystes, kasko, aprinkinejimo moldingu ir t.t. vertinti nenoreciau, >>>>> nes >>>>> BMW sitoje vietoje mano nuomone ruko. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >