metu masinoj supuves dudlintuvas? -- vyt/ / "Arasd" <arasd13@freemail.lt> wrote in message news:idi8il$uub$1@trimpas.omnitel.net... > metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas > automatas uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu > vaziuokleje ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 > ltr/100km. benzino arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su > mano visais pries tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis > neimti su pneumatine pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji > labai brangus. Be to, kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru > automatai turi kazkoki konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - > ijungi D, o ji kuri laika nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose > pasalintas. Remontuojasi tik perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto > defektas daugiau nepasireiskia. > Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta pakaba > ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad jis > butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes remontui. > > > "ATT" <tuckusxxx@gmail.com> wrote in message > news:idfggp$du3$1@trimpas.omnitel.net... >> Toks klausimas, kuriam gal net tikslaus atsakymo nera :) >> Taciau besidomint auto (renkantis) vis atsiranda atkalbinejanciu, jog >> subaru brangu, tai imk BMW dyzeli. O kiti sako, kad ir bmw islaikymas ir >> remontas brangus. >> >> Imu tarkim bmw320, bmw530 vs legacy 2,5 +dedam dujas, universalus ir >> apie 2000 metus. Iki siol pravaziuojama apie 15kkm i metus ir iki 10% >> zvyrkeliu, kuriuose bandoma vaziuoti sportiskesniu rezimu arba tiesiog >> nera galimybiu taupyti vaziuokles. >> >> Zodziu idomi kolegu NUOMONE, kuria masina pigiau aptarnauti (tepalai, >> filtai ir t.t.) ir remontuoti (detaliu kainos ir remontas). Patikimumas >> irgi idomu, tik jo vertinimas gal labiau priklauso nuo konkreciu auto? >> >> Vagystes, kasko, aprinkinejimo moldingu ir t.t. vertinti nenoreciau, nes >> BMW sitoje vietoje mano nuomone ruko. >> >> >> > >