užpistų tos įvorės mane, negyvai.... ar čia nuvažiuoji per metus 100kkm? "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message news:iditij$2c8$1@trimpas.omnitel.net... > pas man mechanika '98 outbackas. > tikslas - miško ir rajono keliai visais metų laikais. > sekantis auto bus foresteris su trumpesne nosim. > servise lankausi tik dėl stabilizatorių įvorių, kartą keisti priekiniai > stabilizatoriai. pasikeičiau stabsžių diskus priekinius ir radiatorių > nauju pakeičiau. čia per 3 metus. traukučių įvores keičiu 1-2 kartus > metuose. > > automobilis pilnai apdaužytais bamperiais, nuimtais priešrūkiniais. > važiuoklės ir variklio diagnostika daroma kartą metuose "savo noru". > jokių papildomų defektų. TA iš pirmo karto specialiai tam nesiruošiant. > > važinėju nelaužydamas, greičio neviršyju, pramogai neslydinėju. visas > ekstreemas tai įkalnės ir nuokalnės +balos ir molynai įvairiais metų > laikais. > > > > > > > > > On 12/6/10 10:59 AM, Arasd wrote: >> metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas >> automatas >> uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu >> vaziuokleje >> ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 ltr/100km. benzino >> arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su mano visais pries >> tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis neimti su >> pneumatine >> pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji labai brangus. Be to, >> kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru automatai turi kazkoki >> konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - ijungi D, o ji kuri >> laika >> nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose pasalintas. Remontuojasi >> tik >> perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto defektas daugiau >> nepasireiskia. >> Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta >> pakaba >> ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad jis >> butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes remontui. >> >> >> "ATT"<tuckusxxx@gmail.com> wrote in message >> news:idfggp$du3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Toks klausimas, kuriam gal net tikslaus atsakymo nera :) >>> Taciau besidomint auto (renkantis) vis atsiranda atkalbinejanciu, jog >>> subaru brangu, tai imk BMW dyzeli. O kiti sako, kad ir bmw islaikymas >>> ir >>> remontas brangus. >>> >>> Imu tarkim bmw320, bmw530 vs legacy 2,5 +dedam dujas, universalus ir >>> apie >>> 2000 metus. Iki siol pravaziuojama apie 15kkm i metus ir iki 10% >>> zvyrkeliu, kuriuose bandoma vaziuoti sportiskesniu rezimu arba tiesiog >>> nera galimybiu taupyti vaziuokles. >>> >>> Zodziu idomi kolegu NUOMONE, kuria masina pigiau aptarnauti (tepalai, >>> filtai ir t.t.) ir remontuoti (detaliu kainos ir remontas). Patikimumas >>> irgi idomu, tik jo vertinimas gal labiau priklauso nuo konkreciu auto? >>> >>> Vagystes, kasko, aprinkinejimo moldingu ir t.t. vertinti nenoreciau, >>> nes >>> BMW sitoje vietoje mano nuomone ruko. >>> >>> >>> >> >> >