"tikslas - miško ir rajono keliai visais metų laikais." Bele kokiai mašinai tokiom sąlygoms išsibaladoja stabilnikų įvorės/traukutės "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:idkvgo$c4q$2@trimpas.omnitel.net... > užpistų tos įvorės mane, negyvai.... ar čia nuvažiuoji per metus 100kkm? > > "Marius Staniulis" <m.staniulis@gmail.com> wrote in message > news:iditij$2c8$1@trimpas.omnitel.net... >> pas man mechanika '98 outbackas. >> tikslas - miško ir rajono keliai visais metų laikais. >> sekantis auto bus foresteris su trumpesne nosim. >> servise lankausi tik dėl stabilizatorių įvorių, kartą keisti priekiniai >> stabilizatoriai. pasikeičiau stabsžių diskus priekinius ir radiatorių >> nauju pakeičiau. čia per 3 metus. traukučių įvores keičiu 1-2 kartus >> metuose. >> >> automobilis pilnai apdaužytais bamperiais, nuimtais priešrūkiniais. >> važiuoklės ir variklio diagnostika daroma kartą metuose "savo noru". >> jokių papildomų defektų. TA iš pirmo karto specialiai tam nesiruošiant. >> >> važinėju nelaužydamas, greičio neviršyju, pramogai neslydinėju. visas >> ekstreemas tai įkalnės ir nuokalnės +balos ir molynai įvairiais metų >> laikais. >> >> >> >> >> >> >> >> >> On 12/6/10 10:59 AM, Arasd wrote: >>> metai kaip turiu 1999 legacy universala, per ta laika remontuotas >>> automatas >>> uz 1200 lt ( pirkau jau su defektu ), pakeista keletas smulkmenu >>> vaziuokleje >>> ir virintas duslintuvas. Kuro sanaudos mieste apie 13 ltr/100km. benzino >>> arba duju. Pats masina labai patenkintas, pravazumas su mano visais pries >>> tai turetais FWD nepalyginamas, tik siulyciau renkantis neimti su >>> pneumatine >>> pakaba, nes sunku devetus amortikus rasti, o nauji labai brangus. Be to, >>> kaip man aiskino servise, panasiu metu subaru automatai turi kazkoki >>> konstrukcini trukuma ( kaztais dezei uzplaukia - ijungi D, o ji kuri >>> laika >>> nieko nedaro ), kuris velesniu metu modeliuose pasalintas. Remontuojasi >>> tik >>> perrenkant deze, ka man ir padare, po remonto defektas daugiau >>> nepasireiskia. >>> Reziume - eksploatacijos poziuriu siulyciau imti legacy su paprasta >>> pakaba >>> ir mechanine greiciu deze, o jei labai norisi automato, ziureti, kad jis >>> butu sutvarkytas arba nusiteikti dezes remontui. >>> >>> >>> "ATT"<tuckusxxx@gmail.com> wrote in message >>> news:idfggp$du3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Toks klausimas, kuriam gal net tikslaus atsakymo nera :) >>>> Taciau besidomint auto (renkantis) vis atsiranda atkalbinejanciu, jog >>>> subaru brangu, tai imk BMW dyzeli. O kiti sako, kad ir bmw islaikymas >>>> ir >>>> remontas brangus. >>>> >>>> Imu tarkim bmw320, bmw530 vs legacy 2,5 +dedam dujas, universalus ir >>>> apie >>>> 2000 metus. Iki siol pravaziuojama apie 15kkm i metus ir iki 10% >>>> zvyrkeliu, kuriuose bandoma vaziuoti sportiskesniu rezimu arba tiesiog >>>> nera galimybiu taupyti vaziuokles. >>>> >>>> Zodziu idomi kolegu NUOMONE, kuria masina pigiau aptarnauti (tepalai, >>>> filtai ir t.t.) ir remontuoti (detaliu kainos ir remontas). Patikimumas >>>> irgi idomu, tik jo vertinimas gal labiau priklauso nuo konkreciu auto? >>>> >>>> Vagystes, kasko, aprinkinejimo moldingu ir t.t. vertinti nenoreciau, >>>> nes >>>> BMW sitoje vietoje mano nuomone ruko. >>>> >>>> >>>> >>> >>> >>