On 02/17/2011 09:49 PM, padugne wrote: > On Thu, 17 Feb 2011 21:40:43 +0200, CodeC wrote: > >> zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau. kokiu tikslu >> padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas variklis >> ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta is >> lauko. ekologija ar koks kitas tikslas? be sitos sistemps yra dar dvi i > > Greiciau susyla variklis + geriau garuoja benzinas. nu tiek tai aisku. man labiau idomu galutinis rezultatas kaip keiciasi - maziau kuro ima, geriau traukia ir panasus dalykai. uzsikurimas neturetu nuo to priklausyt, nes pacioj pradzioj tai ir nuo ismetimo kolektoriaus tas oras saltas buna. > >> temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro temperaturos daviklis virs >> karbiuratoriaus ir variklio temperaturos daviklis. zodziu manau, kad > > Ner ten jokio karbiuratoriaus. Pagal apibrezima. nu siaip tai yra, ir manuale daug bendru skyriu abiem variantam - monoipurskimui ir tikram karbui. gal kitaip vadinti priimta, nzn. > > Isiurbiamo oro temperatoros daviklis reikalingas isiurbiamo oro kiekio > paskaiciavimui, matuokles gi nera. Antifrizo temperaturos daviklis > reikalingas variklio temperaturos matavimui. > >> bludija kazkas is situ. gal kas is patirties zinot, kuo pasireiskia situ >> davikliu gedimai? mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas. > > Susirastum kokia knyzke internete ar kazkastai. Pilna gi. > > Monomotroniko smegenys kaip zinia labai gudros, bo jis praktiskai neturi > davikliu, t.y. beveik zlibas. Todel ir reakcijos nera vienareiksmes. > > Gal kisai nagus prie degimo? as tai nelindau, uz kitus negarantuoju :) >