Daug cia tau pasiulymu prirase. Nusikelk dangteli ir padziai paziurek, ar nestringa plunzerine adata. Kai eilini syki saltas nesikurs - atsuk, atkelk ir paziurek, ijunges padeti uzvedimui - ar ispurskiama dozuota degalu porcija per adata. Jei ne - tvarkyk pirmiausia sia vieta. Jei ne mechaninis strigimas - gali buti uzsioksidave/nukorodave VIDINIAI kontaktai releje. Ji neardoma. Kartais gelbsti "suvirinimas", duodant trumpa jungima 1-2 sekundems. Variantu is sios vietos velgi - begale, bet as pradeciau tokiu eiliskumu. ] "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ijjtjr$hbg$1@trimpas.omnitel.net... > zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau. > kokiu tikslu padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas > variklis ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta > is lauko. ekologija ar koks kitas tikslas? > be sitos sistemps yra dar dvi i temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro > temperaturos daviklis virs karbiuratoriaus ir variklio temperaturos > daviklis. zodziu manau, kad bludija kazkas is situ. gal kas is patirties > zinot, kuo pasireiskia situ davikliu gedimai? > mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas. >