On 02/19/2011 01:20 PM, schaumschlager wrote: > Daug cia tau pasiulymu prirase. Nusikelk dangteli ir padziai paziurek, ar > nestringa plunzerine adata. Kai eilini syki saltas nesikurs - atsuk, atkelk > ir paziurek, ijunges padeti uzvedimui - ar ispurskiama dozuota degalu > porcija per adata. Jei ne - tvarkyk pirmiausia sia vieta. Jei ne mechaninis > strigimas - gali buti uzsioksidave/nukorodave VIDINIAI kontaktai releje. Ji > neardoma. Kartais gelbsti "suvirinimas", duodant trumpa jungima 1-2 > sekundems. Variantu is sios vietos velgi - begale, bet as pradeciau tokiu > eiliskumu. zodziu, vaiduokliai tame pezhe gyvena. nurinkau siandien didziaja dali pribumbasu, pamatavau davikliu pora, perkaisiojau laidus visus. surinkau. uzsikure spol abarota. dirba graziai, pergazavus nesokineja apsukos. bet uztai tepalas plaukioja antifrize... > ] > "CodeC"<co@co.co> wrote in message news:ijjtjr$hbg$1@trimpas.omnitel.net... >> zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau. >> kokiu tikslu padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol saltas >> variklis ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla ima salta >> is lauko. ekologija ar koks kitas tikslas? >> be sitos sistemps yra dar dvi i temperatura reaguojancios - isiurbiamo oro >> temperaturos daviklis virs karbiuratoriaus ir variklio temperaturos >> daviklis. zodziu manau, kad bludija kazkas is situ. gal kas is patirties >> zinot, kuo pasireiskia situ davikliu gedimai? >> mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas. >> > >