Abu temparaturiniai koreguoja misini. Saltesnis oras = daugiau deguonies molekuliu viename litre, vadinasi reikia daugiau kuro. Variklio temperaturinis taip pat riebina misini, nes saltas variklis nesugeba tinkamai isatomizuoti reikiamo kuro kiekio. Uzvedimo metu misinys riebinamas iki 1:4 - 1:5, todel didele perpylimo tikimybe jei kazkuris daviklis grybauja. Kazkada Astroje 2 savaites ieskojau kodel nesikuria. Temparaturinio daviklio varza matuojant buvo normos ribose, taciau i kompa vedantis laidukas buvo nupuves ir pridedavo savo varza, todel kompas gaudavo iskreiptus duomenis ir ziauriai perpildavo. "CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ijjtjr$hbg$1@trimpas.omnitel.net... > zodziu laukdamas eilej diagnostikos svieciuosi toliau. > kokiu tikslu padaryta oro isiurbimo valdymas vakuumine sklende? kol > saltas variklis ima pasildyta ora nuo ismetimo kolektoriaus, kai susyla > ima salta is lauko. ekologija ar koks kitas tikslas? > be sitos sistemps yra dar dvi i temperatura reaguojancios - isiurbiamo > oro temperaturos daviklis virs karbiuratoriaus ir variklio temperaturos > daviklis. zodziu manau, kad bludija kazkas is situ. gal kas is patirties > zinot, kuo pasireiskia situ davikliu gedimai? > mano beda primenu kas neskaite - nesikuria saltas. >