Visų pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojimą buvo mano straipsnis 15min.lt aną savaitę. Važinėju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai paminėsiu, jog norint važiuoti, būtina riebinti mišinį. Tam esu pasidaręs adapterį, elementariai imituojantį žemesnę variklio darbo temperatūrą. Tiesa, anas gudrus, atsižvelgia ir į fizinę variklio darbo temperatūrą. Atitinkamai pariebinus mišinį važinėju su 10% didesnėm kuro sąnaudom bei 2/3 benzino galios. Per visą tą laiką kurui sutaupiau virš 1500lt, taigi taip, apsimoka. Paankstinus degimą galima gauti dar geresnius rezultatus, bet ant mano varikliuko degimas ir taip labai ankstyvas iš gamyklos, tai neliečiau. O važinėju grynu E85. Tarp kitko, vasarą jame 15% benzino, žiemą - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be problemų užsivesti vidury žiemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, dar prie problemų reiktų priskirti važiavimą drėgnu oru. E85 degimo temperatūra yra žemesnė, kas mažina signalo amplitudę lamda zonde. Ypač drėgnu oru pasitaiko, kad dėl to kompas nusprendžia kad mirė lamda zondas, beviltiškai dingsta trauka. Bet tokiu dienų per metus viena ar dvi. Pliusai - variklis važiuos ilgiau, nes mišinys dega tolygiau, švelniau perduoda jėgą į stumoklį, žemesnė degimo temperatūra, švaresnis išmetimas. Pliusai nusveria minusus.