Liamda dirba tik ikaitus, mazesne degimo temperatura gali nepakankamai susildyti liamdos, net jei ji ir turi vidini pasildyma. "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:injstj$arb$1@trimpas.omnitel.net... >o ka bendro turi degimo temperatura ir liamdos darbas? > > "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message > news:inigkb$rfh$1@trimpas.omnitel.net... >> Visu pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojima buvo mano straipsnis 15min.lt >> ana savaite. Vazineju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai >> paminesiu, jog norint vaziuoti, butina riebinti misini. Tam esu pasidares >> adapteri, elementariai imituojanti zemesne variklio darbo temperatura. >> Tiesa, anas gudrus, atsizvelgia ir i fizine variklio darbo temperatura. >> Atitinkamai pariebinus misini vazineju su 10% didesnem kuro sanaudom bei >> 2/3 benzino galios. Per visa ta laika kurui sutaupiau virs 1500lt, taigi >> taip, apsimoka. Paankstinus degima galima gauti dar geresnius rezultatus, >> bet ant mano varikliuko degimas ir taip labai ankstyvas is gamyklos, tai >> nelieciau. O vazineju grynu E85. Tarp kitko, vasara jame 15% benzino, >> ziema - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be problemu uzsivesti vidury >> ziemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, dar prie problemu reiktu >> priskirti vaziavima dregnu oru. E85 degimo temperatura yra zemesne, kas >> mazina signalo amplitude lamda zonde. Ypac dregnu oru pasitaiko, kad del >> to kompas nusprendzia kad mire lamda zondas, beviltiskai dingsta trauka. >> Bet tokiu dienu per metus viena ar dvi. Pliusai - variklis vaziuos >> ilgiau, nes misinys dega tolygiau, svelniau perduoda jega i stumokli, >> zemesne degimo temperatura, svaresnis ismetimas. Pliusai nusveria >> minusus. > >