viskas taip, tik tos drėgnos dienos tai man panašu į pasakas. Gremlinai kažkur gyvena tamstos mašinoj :) Dex 2011.04.06 22:58, Audrius R. rašė: > Visų pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojimą buvo mano straipsnis > 15min.lt aną savaitę. Važinėju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai > paminėsiu, jog norint važiuoti, būtina riebinti mišinį. Tam esu > pasidaręs adapterį, elementariai imituojantį žemesnę variklio darbo > temperatūrą. Tiesa, anas gudrus, atsižvelgia ir į fizinę variklio darbo > temperatūrą. Atitinkamai pariebinus mišinį važinėju su 10% didesnėm kuro > sąnaudom bei 2/3 benzino galios. Per visą tą laiką kurui sutaupiau virš > 1500lt, taigi taip, apsimoka. Paankstinus degimą galima gauti dar > geresnius rezultatus, bet ant mano varikliuko degimas ir taip labai > ankstyvas iš gamyklos, tai neliečiau. O važinėju grynu E85. Tarp kitko, > vasarą jame 15% benzino, žiemą - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be > problemų užsivesti vidury žiemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, > dar prie problemų reiktų priskirti važiavimą drėgnu oru. E85 degimo > temperatūra yra žemesnė, kas mažina signalo amplitudę lamda zonde. Ypač > drėgnu oru pasitaiko, kad dėl to kompas nusprendžia kad mirė lamda > zondas, beviltiškai dingsta trauka. Bet tokiu dienų per metus viena ar > dvi. Pliusai - variklis važiuos ilgiau, nes mišinys dega tolygiau, > švelniau perduoda jėgą į stumoklį, žemesnė degimo temperatūra, švaresnis > išmetimas. Pliusai nusveria minusus.