nu jo pasidomek kokia degimo temperatuta benzo, kokia spirito ir kokia liambdos darbine "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:injtu5$cjb$1@trimpas.omnitel.net... > Liamda dirba tik ikaitus, mazesne degimo temperatura gali nepakankamai > susildyti liamdos, net jei ji ir turi vidini pasildyma. > > > "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message > news:injstj$arb$1@trimpas.omnitel.net... >>o ka bendro turi degimo temperatura ir liamdos darbas? >> >> "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message >> news:inigkb$rfh$1@trimpas.omnitel.net... >>> Visu pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojima buvo mano straipsnis >>> 15min.lt ana savaite. Vazineju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai >>> paminesiu, jog norint vaziuoti, butina riebinti misini. Tam esu >>> pasidares adapteri, elementariai imituojanti zemesne variklio darbo >>> temperatura. Tiesa, anas gudrus, atsizvelgia ir i fizine variklio darbo >>> temperatura. Atitinkamai pariebinus misini vazineju su 10% didesnem kuro >>> sanaudom bei 2/3 benzino galios. Per visa ta laika kurui sutaupiau virs >>> 1500lt, taigi taip, apsimoka. Paankstinus degima galima gauti dar >>> geresnius rezultatus, bet ant mano varikliuko degimas ir taip labai >>> ankstyvas is gamyklos, tai nelieciau. O vazineju grynu E85. Tarp kitko, >>> vasara jame 15% benzino, ziema - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be >>> problemu uzsivesti vidury ziemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, >>> dar prie problemu reiktu priskirti vaziavima dregnu oru. E85 degimo >>> temperatura yra zemesne, kas mazina signalo amplitude lamda zonde. Ypac >>> dregnu oru pasitaiko, kad del to kompas nusprendzia kad mire lamda >>> zondas, beviltiskai dingsta trauka. Bet tokiu dienu per metus viena ar >>> dvi. Pliusai - variklis vaziuos ilgiau, nes misinys dega tolygiau, >>> svelniau perduoda jega i stumokli, zemesne degimo temperatura, svaresnis >>> ismetimas. Pliusai nusveria minusus. >> >> > >