o ka bendro turi degimo temperatura ir liamdos darbas? "Audrius R." <info@fotoideja.lt> wrote in message news:inigkb$rfh$1@trimpas.omnitel.net... > Visu pirma E85, o ne A85. Apie jo naudojima buvo mano straipsnis 15min.lt > ana savaite. Vazineju antrus metus, nuo pat atsiradimo. Trumpai paminesiu, > jog norint vaziuoti, butina riebinti misini. Tam esu pasidares adapteri, > elementariai imituojanti zemesne variklio darbo temperatura. Tiesa, anas > gudrus, atsizvelgia ir i fizine variklio darbo temperatura. Atitinkamai > pariebinus misini vazineju su 10% didesnem kuro sanaudom bei 2/3 benzino > galios. Per visa ta laika kurui sutaupiau virs 1500lt, taigi taip, > apsimoka. Paankstinus degima galima gauti dar geresnius rezultatus, bet > ant mano varikliuko degimas ir taip labai ankstyvas is gamyklos, tai > nelieciau. O vazineju grynu E85. Tarp kitko, vasara jame 15% benzino, > ziema - apie 25%. Bet ir to nepakanka, kad be problemu uzsivesti vidury > ziemos. Gero akumuliatoriaus reikia. Tiesa, dar prie problemu reiktu > priskirti vaziavima dregnu oru. E85 degimo temperatura yra zemesne, kas > mazina signalo amplitude lamda zonde. Ypac dregnu oru pasitaiko, kad del > to kompas nusprendzia kad mire lamda zondas, beviltiskai dingsta trauka. > Bet tokiu dienu per metus viena ar dvi. Pliusai - variklis vaziuos ilgiau, > nes misinys dega tolygiau, svelniau perduoda jega i stumokli, zemesne > degimo temperatura, svaresnis ismetimas. Pliusai nusveria minusus.