Blogai ziuri. Realiai darbuotojas isipareigodamas vienam darbaviui kaip tik parduoda savo laika su zymia nuolaida - chalturinant rinkoje kainos gerokai didesnes (dzin priezastys). Taigi, nuolaida lojaliems santykiams jis jau duoda. Na dar nuo srities priklauso kazkiek, bet daugelyje - nuolaida zymi. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:j047og$8nf$1@trimpas.omnitel.net... > Nu kodel. Sakykim as perku paslauga X is pardavejo Y. Perku vienus metus, > antrus.... Treciais metais ateinu ir sakau - davaj tu man daryk nuolaida > ir parduok paslauga pigiau, nes esu lojalus klientas. Normalu? Manau, kad > neretas atvejis. O dabar ziurim ka turim su darbdavio/darbuotojo > santykiais. Darbdavys perka is darbuotojo kazkokias paslaugas. Kodel, kaip > pastovus klientas, jis negali reikalauti nuolaidos uz lojaluma? > > Briedas, bet tai tik pavyzdys, kad kainodara skirtingose sferose gali buti > skirtinga. Draudime irgi sava virtuve. > > "Nitro" wrote in message news:j04727$82q$1@trimpas.omnitel.net... > > jei jau lygint su draudimu, tai darbdavys turetu kelt alga jei darbuotojas > uzdirbo darbdaviui daugiau pinigu, ir atvirksciai >