Tema: Re: P-parkas
Autorius: KEdas
Data: 2011-11-11 21:37:25
Kiek esu matęs P-parko aikštelių, tai visose ties įvažiavimu yra
papildomos lentelės „840. Mokamos paslaugos“, kurios „nurodo, kad už
paslaugas reikia mokėti. Lentelė, pastatyta kartu su 626 kelio ženklu,
pažymi vietą, nuo kurios kelias yra mokamas“.
Tiesa, pastaruoju metu pradėjo kabinti dar vieną (KET nenumatytą)
lentelę „Privati valda“. Tikiuosi, kad pastarųjų neužilgo nebeliks. ;)