srautai i lietuva sumazejo, nes girteka isaugusi... paskaitai toki teigini, i kuri profesionaliai reaguoti turetu ne ekonomistai, o medikai, ir paskui pabandyk paneigti, kad vairai yra adekvatus subjektai. alio, genijau, 2012 sausis uz lango, atejo tikra krize. nors gal is kabinos su uzrasojusiais stiklais jos dar nesimato, bet kol berniukas paaugs, tavo belgas ziurek jau ir uzlinkes bus. nors tu kiniskai ciulbek, europos transporto sektoriuje darbo vietu prognoze katastrofiska. ir jei manai, kad tai todel, kad girteka prisipirko masinu, tai sekmes tau klaidziojant iliuziju pasaulyje. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jfb9b2$50q$1@trimpas.omnitel.net... > "kay madsen kaunas" tiek moka, "kim sorensen" (salia kaimadseno koldinge, > kai isejau is kaimadseno chebra ten masiskai perbego) lietuviams 85 > eur/dienai moka dabar. uz darba po norvegija net girteka tiek moka uz > dienas. Imone skurios tampo danu priekabas irgi dar pernai vasara pradejo > moket po 60 e/dienai, dabar kaip nezinau, negirdejau kad but vairu > perteklius ir kas mazintu algas. pats dabar pradejau vazinet i rusija, kad > kuo dazniau but namie kol bernikas kiek paaugs, tada ziuresim, esu > suderejes su belgu imone, ten 110 e dienai, bet darbas belgu imonej ir > jokiu kadenciju, per metus menuo atostogu ir viskas. Kas dirba anglams > irgi panasiai, ten ir kadencijos min po pusmeti. Asiku kalbu (bent anglu) > nemokanciam traktoristui gaut tokia alga sudetinga, kas moka norvegiskai > isvis lafa, jiem nebeuztenka anglu kalbos. > jei grestu krize lizingu masiskai girteka, finejas ir kiti nesipirkinetu > nauju aktrosu. kroviniu srautai i lietuva is jos sumazejo kad ir del to > kad tokia girteka isaugusi per krize dvigubai juos pusvleciui surenka, kad > tusciom nevaziuot i europa ir atgal. pacioj europos viduje kroviniu > srautai tokie kad musu tukstantelis imoniu lasas juroj, kur nestandartiniu > marsrutu nusukus vos viena kita girteka pamatai, gal taip viena is 500 su > lt numeriais. > > -- > vyt/ / > >