as tada sustabdziau veikla, imones pradejo pacios apsidirbt su kroviniu srautais, nebeatidavinejo kitiem, bent jau is lenkijos lietuvon, man tai isejo i nauda, nes spejau issiparduot autoparka ir tada po pusmecio mostelejo krize lietuvon. Kentejo tralai ir autoveziu firmos, tentai jei neprisieme lizingu isgyveno, saldytuvai (girteka, vlantana, gricius) pasikele. Krize krize, bet zmones ir per ja valgo, rengiasi, is kinijos milziniski laivai atplaukia i roterdama, hamburga, kai danijoj dirbau ir pro sali vazinejau, tai vos ne kas kelios dienos matydavau kaip vis kita iskraudineja... Mums ir lenkam per krizes ikarsty prancuzai padeginejo masinas- tipo dempinguojam juos, bet kazkam krovinius nors ir sumazejus srautams reik veziot, kadangi musu imoniu mazesni kastai, ypac del algu brutto, manau kad lietuviai, lenkai, rumunai yra gan konkurencingi europoj. -- vyt/ / "esquires." <esquires@idiods.comm> wrote in message news:jfbmkq$q84$1@trimpas.omnitel.net... > skeidi, pries 3-4 metus, t.y. 2008 metais dar niekas masiskai nebankrutavo > ir neuzsidarinejo, show prasidejo 2009 I ir II ketvirciu sanduroje ir tai > tik lokaliai pas mus (key-wordai: kredito reitingas, kreditu draudimas). > bankrotu banga isibegejo 2009 II pusmetyje. tikimybe, kad siemet tai > pasikartos, labai netgi juntama imho. ir uz girteka taip pat nestatyciau. > > > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:jfbmde$pt9$1@trimpas.omnitel.net... >> nu nesakyk, kas buvo pries 3-4 metus net neina lygint, kai masiskai >> uzsidarinejo ir bankrutavo europos transporto imones. As irgi tuo metu >> sustabdziau savo imone, bet man kito kelio ir nebuvo, mano grabeliai >> europon negalejo vaziuot. >> >> -- >> vyt/ / >> >> >> > >