tada tu neislaikei konkurencijos ir uzsilenkei, o ne masiniai bankrotai prasidejo. is kitos puses, gal ir pasiseke, jei butum stebuklo tvarka tempes iki 2010, dabar nebeturetum nieko, butum nurengtas. 'imones pradejo apsidirbti su kroviniu srautais, nebeatidavinejo kitiems' - visiski kliedesiai. 'lietuviai konkurencingi', beje, irgi, nes konkurencingi jie tik atskiruose varganuose segmentuose. kiek lietuviu dirba florencijoje? speju ne vieno. tai kur tas ju konkurencinis pranasumas? "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jfcjvr$1a9$1@trimpas.omnitel.net... > as tada sustabdziau veikla, imones pradejo pacios apsidirbt su kroviniu > srautais, nebeatidavinejo kitiem, bent jau is lenkijos lietuvon, man tai > isejo i nauda, nes spejau issiparduot autoparka ir tada po pusmecio > mostelejo krize lietuvon. Kentejo tralai ir autoveziu firmos, tentai jei > neprisieme lizingu isgyveno, saldytuvai (girteka, vlantana, gricius) > pasikele. > Krize krize, bet zmones ir per ja valgo, rengiasi, is kinijos milziniski > laivai atplaukia i roterdama, hamburga, kai danijoj dirbau ir pro sali > vazinejau, tai vos ne kas kelios dienos matydavau kaip vis kita > iskraudineja... > Mums ir lenkam per krizes ikarsty prancuzai padeginejo masinas- tipo > dempinguojam juos, bet kazkam krovinius nors ir sumazejus srautams reik > veziot, kadangi musu imoniu mazesni kastai, ypac del algu brutto, manau > kad lietuviai, lenkai, rumunai yra gan konkurencingi europoj. > >