Tegul žiūri nuo 2006 metų, pofeisliftinį modelį - pataisytos vaikiškos ligos, gausiai padirbėta su dvilitriniu dyzeliu (kaip atskirt - veidrodėliuose posūkiai ir panelės centre viršuj vietoj trečio ekrano - akinių dėklas). Jei nori ekonomijos, tai geras yra 2.0 d4d 126 ag, važiuoja neblogai, gan tylus. Iš benzų vertas dėmesio 1.8 - sąnaudos džiugina, trauka neįspūdinga bet tikrai nedūsta. Jei noras yr galingesnio varijanto, tai 2.2 paprastas arba d-cat, bet su šituo iškarto išlaikymas brangesnis ir visi kiti malonumai. Sako kad nelaiko galvos tarpinė ir purkštukai pobrangiai. Bet kuriuo atveju, reiks pamiršt apie baltarusišką dyzelį ir laiku keist filtrą. Pakaba turėtų atlaikyt 200k be problemų, vienintelė silpna vieta - galinės stabilizatoriaus įvorės, tokviloj kainuoja 100 lt už abi. Dar momentas - žibintų reflektoriai pasėda su laiku, bent jau pas xenonus. Restauracija - 400 lt, arba keist, nes pradeda labai silpnai šviest. Nors gal po feislifto pataisė, nežinau šito. O šiaip tai normalus auto, Lietuvos keliam netgi labai geras, pakaba gan komfortiška, niekas nebilda ir perdaug negiržda. Jei nėr alergijos japonam, tai tegu jama ir džiaugias. > Draugas nutare isigyti subj , tam isleisdamas iki 30klt . > Praso patarimu .