Aha dar butinai paziurekite kad rida butu apie 120k - smagiai pasipisite su sankabos/greiciu dezes keitimu. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jjdsdb$udo$1@trimpas.omnitel.net... > Tegul žiūri nuo 2006 metų, pofeisliftinį modelį - pataisytos vaikiškos > ligos, gausiai padirbėta su dvilitriniu dyzeliu (kaip atskirt - > veidrodėliuose posūkiai ir panelės centre viršuj vietoj trečio ekrano - > akinių dėklas). > Jei nori ekonomijos, tai geras yra 2.0 d4d 126 ag, važiuoja neblogai, gan > tylus. > Iš benzų vertas dėmesio 1.8 - sąnaudos džiugina, trauka neįspūdinga bet > tikrai nedūsta. > > Jei noras yr galingesnio varijanto, tai 2.2 paprastas arba d-cat, bet su > šituo iškarto išlaikymas brangesnis ir visi kiti malonumai. Sako kad > nelaiko galvos tarpinė ir purkštukai pobrangiai. > Bet kuriuo atveju, reiks pamiršt apie baltarusišką dyzelį ir laiku keist > filtrą. > > Pakaba turėtų atlaikyt 200k be problemų, vienintelė silpna vieta - galinės > stabilizatoriaus įvorės, tokviloj kainuoja 100 lt už abi. > > Dar momentas - žibintų reflektoriai pasėda su laiku, bent jau pas xenonus. > Restauracija - 400 lt, arba keist, nes pradeda labai silpnai šviest. Nors > gal po feislifto pataisė, nežinau šito. > > O šiaip tai normalus auto, Lietuvos keliam netgi labai geras, pakaba gan > komfortiška, niekas nebilda ir perdaug negiržda. Jei nėr alergijos > japonam, tai tegu jama ir džiaugias. > > >> Draugas nutare isigyti subj , tam isleisdamas iki 30klt . >> Praso patarimu .