Kas iskirtinai negerai aptariamame variante su sankaba/deze , ties 120 kkm? Dabartinis kolegos 10 metu jojamas Nissan primera tiesiog nusibodo , nushiuro, apipuvo .Bet nieko kritinio per ta laika jam nenutiko ,sanaudos kaip buvo, taip liko 5-6 ltr dyzelio , tad normalu kad kazko panasaus zmogus iesko ir sekanciam desimntmeciui . Masina jam tik vezimas , jokiu 'gurmanisku' pretenziju neturi . "Jaegermeister" <jaegermeister@baden-baden.lt> wrote in message news:jjf476$k91$1@trimpas.omnitel.net... > Aha dar butinai paziurekite kad rida butu apie 120k - smagiai pasipisite > su sankabos/greiciu dezes keitimu. > > > > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:jjdsdb$udo$1@trimpas.omnitel.net... >> Tegul žiūri nuo 2006 metų, pofeisliftinį modelį - pataisytos vaikiškos >> ligos, gausiai padirbėta su dvilitriniu dyzeliu (kaip atskirt - >> veidrodėliuose posūkiai ir panelės centre viršuj vietoj trečio ekrano - >> akinių dėklas). >> Jei nori ekonomijos, tai geras yra 2.0 d4d 126 ag, važiuoja neblogai, gan >> tylus. >> Iš benzų vertas dėmesio 1.8 - sąnaudos džiugina, trauka neįspūdinga bet >> tikrai nedūsta. >> >> Jei noras yr galingesnio varijanto, tai 2.2 paprastas arba d-cat, bet su >> šituo iškarto išlaikymas brangesnis ir visi kiti malonumai. Sako kad >> nelaiko galvos tarpinė ir purkštukai pobrangiai. >> Bet kuriuo atveju, reiks pamiršt apie baltarusišką dyzelį ir laiku keist >> filtrą. >> >> Pakaba turėtų atlaikyt 200k be problemų, vienintelė silpna vieta - >> galinės stabilizatoriaus įvorės, tokviloj kainuoja 100 lt už abi. >> >> Dar momentas - žibintų reflektoriai pasėda su laiku, bent jau pas >> xenonus. Restauracija - 400 lt, arba keist, nes pradeda labai silpnai >> šviest. Nors gal po feislifto pataisė, nežinau šito. >> >> O šiaip tai normalus auto, Lietuvos keliam netgi labai geras, pakaba gan >> komfortiška, niekas nebilda ir perdaug negiržda. Jei nėr alergijos >> japonam, tai tegu jama ir džiaugias. >> >> >>> Draugas nutare isigyti subj , tam isleisdamas iki 30klt . >>> Praso patarimu . > >