tipo benzas visai negenda remontuoti nereikia? Manau su visomis pogarantinemis auto loterija, kas uz kiek suges. Sau imciau gero stovio MB. as su savo jau 5-I metai, keist negalvoju. Ozas MB C '98 2.2 CDI Volvo T-850 2.0Turbo MB 500SE '92 5.0 "Renookas" wrote in message news:jjkabc$mrf$1@trimpas.omnitel.net... cia tikra teisybe. dazniausia pasiteisnanti O dar prodekim tai kad 20000 Lt per desimt metu gali neuzstekti pakeisti visiems purkstukams, siurbliams, turbinoms ir t.t. jei jau skaicuoti kad juos reikes pakeisti.. "Dainiushas" parašė naujienų news:jjgnhm$pah$1@trimpas.omnitel.net... natūraliai nebus. Tuo labiau, kad vietoj būtinu 10kkm per metus su dyzeliu važiuos 20kkm, nes nu mažai rija On 03/11/2012 12:20 AM, Bangis wrote: > On 2012.03.10 17:38, audrenas69 wrote: >> daug priklausys kokio stovio paims ir kaip smaugs ta karuti. >> per tiek metu gali pareit smagratis, purkstukai, siurblys, DPF'as. >> ir kiekvienas is ju pareikalaus nemazai pinigu. >> >> "Bangis" <bangis@baltijos.jura> wrote in message >> news:jjfrti$6g0$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nu priklausys kokia tikra masinos rida ir kiek per tuos 10 metu bus >>> nuvaziuota ir kaip. Realiai jeigu nuo 100Kkm iki 300Kkm tai su >>> normaliu dyzeliu kokios problemos gali buti kuriu negali buti pas >>> bendzinu varoma masina? Tipo turba iki 300K jau potencialiai >>> pasiruosus nulekt? Kuro siurblys? Nzn... yra ivairiu tu variantu manau. >> > Nu smagratis kaip suprantu dabar ir pas bendzina jau plaukiojantis, ir > rida jiems taip palei 200-250kkm > del purkstuku, cia kazkokios legendos krosninio kuro incijuotos ar kaip > yra? > Siurblys, nu tarkim nuleks. Bet cia man biski juokas apeme - as lyg tais > rasiau kad i metus taupa palei 2k litu :) tai po 10 metu 20K litu... gal > bus uz ka ta siurbli ar turba ar purkstukus pasikeist? :)