Tokia (gąsdinanti) socialinė reklama yra Lietuvoje. Ji vadinama fear-mongering. Bandoma apsimesti, kad nepastebima dramblio porceliano parduotuvėje ir nesuvokiama kas yra nelaimių priežastis ir sukėlėjas, o kas yra aukos. Gal todėl Lietuvoje yra 4 kartus daugiau avarijų nei Olandijoje? Ne? 2012.04.14 12:39, Doxlas rašė: > Socialinė reklama turėtų būti - tėvai, prižiūrėkite savo vaikus, kad jie > nebėgiotų per gatvę, vaikai - pasirūpinkit savo tėvais, kai jie jau > nebesiorientuoja aplinkoje... > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:jm9k70$jp8$1@trimpas.omnitel.net... >> MKN labai teisingai atlikta socialinė reklama: >> http://bicycledutch.wordpress.com/2012/04/13/i-was-only-speeding-slightly/ > >