Aš tai suprantu iš web puslapio tekto ir pačių video, kad būtent aukos nesisaugojo, o vairuotojai atgailauja dėl to kad didesnis automobilio greitis sukėlė atitinkamas pasekmes. Taigi pirminis dalykas yra yra pačių aukų nesisaugojimas ir neadekvatus aplinkos vertinimas, antrinis dalykas - skaudesnės pasekmės nuo didesnio automobilio greičio. Bet tai pasekmės o ne pirminė priežastis. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:jmbgrs$jcl$1@trimpas.omnitel.net... > Tokia (gąsdinanti) socialinė reklama yra Lietuvoje. Ji vadinama > fear-mongering. > Bandoma apsimesti, kad nepastebima dramblio porceliano parduotuvėje ir > nesuvokiama kas yra nelaimių priežastis ir sukėlėjas, o kas yra aukos. Gal > todėl Lietuvoje yra 4 kartus daugiau avarijų nei Olandijoje? Ne? > > 2012.04.14 12:39, Doxlas rašė: >> Socialinė reklama turėtų būti - tėvai, prižiūrėkite savo vaikus, kad jie >> nebėgiotų per gatvę, vaikai - pasirūpinkit savo tėvais, kai jie jau >> nebesiorientuoja aplinkoje... >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:jm9k70$jp8$1@trimpas.omnitel.net... >>> MKN labai teisingai atlikta socialinė reklama: >>> http://bicycledutch.wordpress.com/2012/04/13/i-was-only-speeding-slightly/ >> >> >