A klausyk kaip cia atsitiko, kad padidinus greiti autistradose avaringumas te sumazejo? "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:jmc47i$sul$1@trimpas.omnitel.net... > Nepainiok lenktynininko su vaika maitinancia ar telefonu kalbancia mama uz > vairo. > > 2012.04.14 17:45, Doxlas rase: >> Nea, nes antrojo automobilio vairuotojas stebi situacija ir mato, kad >> pirmasis automobilis arteja prie sankryzos, prie kurios yra ir >> pesciasis. Todel labai daug sansu, kad pirmasis automobilis stabdys, >> todel antrojo automobilio vairuotojas skaiciuoja koks manevras >> efektyvesnis, bet jis mato ir dviratininka (jei nemato - reiskia ribotas >> matomumas ir isvaziavima i priespriesine eismo juosta reik atmest is >> karto), todel antrojo automobilio vairuotojas jau pasiruoses staigiam >> stabdymui. Kai pastoviai virsiji greiti, ipranti analizuot ir numatyt >> kitu eismo dalyviu veiksmus, nes kitaip bus fail - avarija. O va >> ortodoksiskai KET besilaikantys vairuotojai to nedaro - tipo as vaziuoju >> pagal KET, visa kita nebesvarbu. >> >> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message >> news:jmc1mv$rk9$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2012.04.14 16:29, Doxlas rase: >>>> Ka reiskia unexpected traffic situations? Kad kitas eismo dalyvis - >>>> dviratininkas, vaikas, senolis - pasielge neapdairiai, pazeide KET. >>> >>> O negali taip buti, kad kitas automobilis staiga sustoja, kad ka nors >>> praleisti perejoje, ko pasekoje greiti virsijantis metasi i kita kelio >>> puse ir nudauzia tvarkingai vaziuojanti dviratininka? >> >