na būk žmogus, paskaityk dar kartą tą pdf'ą ir diskutuojam apie tai, o ne apie kažkokią virtualią realybę :). Nes man skaitant, tai panašu, kad fūristas tiesiog nežiūrėjo į kelią.... On 2012.06.19 13:01, Miegapele wrote: > kur tie 8 ar 10 metru buvo jei niekaip masinos per toki atstuma i juosta > nesugebejo ivairuoti. jie buvo kazkur toli uz jo, salia jo, priekyje. ar > tiesiog lygegrciai sone. siaip pas fura ir sone akla zona. ir tam > naujose auto net radaras spec statomas. ir jei masina salia juda kiek > greiciau uz fura bei ikisa savo nosi bei sustoja. is kur jai matyti ta > kibura. nepamirskim jog situacija dinamiska ir nei fura nei autorius > nestovi vietoje. autorius nepaminejo jog busvo sustojas, ijunge posuki, > paziurejo argal jog fura toli ir isitikines jog ji ji praleidzia pradejo > manevra. siaip jis pamate jog neto juostoj, dirstelejo i veidrodi ir > kiso nosi tikedamasis furos sutojimo. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jrpibs$b0v$1@trimpas.omnitel.net... >> eGzpedrte, skaityt moki, ar tik pyzdielint? >> >> Gi parašyta, kad pradėjus manevrą iki fūros buvo 8-10m. Kad sustojo >> užsirikiavęs ir žiūrėjo į slenkančią fūrą. Kad likus metrui pradėjo >> pypt. Tai kur čia padriezas ir kiek ta fūros akla zona? >> >> >> On 2012.06.19 12:48, Linelis wrote: >>> deja eGzperte, buten pagal piesinuka masina yra furisto aklojoj zonoj. >>> ir jis ramiai letedamas, net negalejo matyti ar ji kasnors padriezins is >>> pirmos juostos ar ne >>> >>> cia apskritai, ner ka diskutuot, viskas ir taip aisku .... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>> news:jrphm2$a0t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >