Tema: Re: Auto ivykis: kas kaltas?
Autorius: Miegapele
Data: 2012-06-19 13:09:19
na fura lyg ir jokiu taisykliu nepazeide. kaip vaziavo savo juosta taip ir 
vaziavo. o vat kazkas pradjeo neleistinus manevrus ir gavosi situacija. ar 
kazka praleidau


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:jrpir6$bk6$1@trimpas.omnitel.net...
> na būk žmogus, paskaityk dar kartą tą pdf'ą ir diskutuojam apie tai, o ne 
> apie kažkokią virtualią realybę :). Nes man skaitant, tai panašu, kad 
> fūristas tiesiog nežiūrėjo į kelią....
>
>
> On 2012.06.19 13:01, Miegapele wrote:
>> kur tie 8 ar 10 metru buvo jei niekaip masinos per toki atstuma i juosta
>> nesugebejo ivairuoti. jie buvo kazkur toli uz jo, salia jo, priekyje. ar
>> tiesiog lygegrciai sone. siaip pas fura ir sone akla zona. ir tam
>> naujose auto net radaras spec statomas. ir jei masina salia juda kiek
>> greiciau uz fura bei ikisa savo nosi bei sustoja. is kur jai matyti ta
>> kibura. nepamirskim jog situacija dinamiska ir nei fura nei autorius
>> nestovi vietoje. autorius nepaminejo jog busvo sustojas, ijunge posuki,
>> paziurejo argal jog fura toli ir isitikines jog ji ji praleidzia pradejo
>> manevra. siaip jis pamate jog neto juostoj, dirstelejo i veidrodi ir
>> kiso nosi tikedamasis furos sutojimo.
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:jrpibs$b0v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> eGzpedrte, skaityt moki, ar tik pyzdielint?
>>>
>>> Gi parašyta, kad pradėjus manevrą iki fūros buvo 8-10m. Kad sustojo
>>> užsirikiavęs ir žiūrėjo į slenkančią fūrą. Kad likus metrui pradėjo
>>> pypt. Tai kur čia padriezas ir kiek ta fūros akla zona?
>>>
>>>
>>> On 2012.06.19 12:48, Linelis wrote:
>>>> deja eGzperte, buten pagal piesinuka masina yra furisto aklojoj zonoj.
>>>> ir jis ramiai letedamas, net negalejo matyti ar ji kasnors padriezins 
>>>> is
>>>> pirmos juostos ar ne
>>>>
>>>> cia apskritai, ner ka diskutuot, viskas ir taip aisku ....
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų
>>>> news:jrphm2$a0t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>
>