Saltinis? ( Nu, nes jeigu eksperimentas nepatvirtina pamatavimo "is akies/ausies" - tai problema be abejo eksperimente ) "Mtrhed" wrote in message news:jrvn6m$k4g$1@trimpas.omnitel.net... testuotos masinos ir matuotas triuksmas: - Honda Accord 2.0 Sport, 2003, (po feisliftiniame dar teigiama kad izoliacija garso pagerejo): vaziuojant 100/120 km/h - 62,8 dB/64,8 dB - Subaru Legacy 2.0R Luxury, 2006: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,2 dB - Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, 2009: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,5 dB "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message news:jrvm5e$j08$1@trimpas.omnitel.net... > Tai zinoma, kad nieko baisaus nera ir tie skirtumai nera milziniski. > > Bet, tarkim, lyginant Legacy su Insignia - tai vaziuojant 120+ Insignijoj > tikrai tyliau. Nors Legacy vairuojasi smagiau. > > "spakainas" wrote in message news:jrvk8a$h2v$1@trimpas.omnitel.net... > > Su ta garso izoliacija tai ten biðká mitas apie japonus. Jei lygini 5er > bnv su toyota yaris, tai nieko nuostabaus. Bet savo segmente izoliacijai > priekaiðtø në kiek neturiu. > >> Pakaba kietoka, bet nera taip jau blogai. Didziausias priekaistas >> tikriausiai garso izoliucijos trukumas trasoje, toli vaziuojant >> pakankamai galva isuzia. Bet speju sitoj klasej ir ypac tarp japonu pas >