gal skiriasi priedai gumose? kazkaip vat bent su Hondom su vakuumais problemu jokiu nebuvo - turejau keleta 18 ir 20m senumo (o dar ir dabar viena yra 17m senumo) ridos spidometruose buvo 300K ir 360k.. problemos tik su stabdziais ir ausinimo radijatoriais - pas visas bent jau pas mane buvo.. "Dainiushas" wrote in message news:js9ltn$6t3$1@trimpas.omnitel.net... aaa, tu dėl šito :). Bet tai Honda dar 10 metų nėra? Nes ir joje vakuumai ne iš žvaigždžių metalo gumos spėju... tiesiog amžius ir rida daro savo, visos mašinos nuo 200k ridos pradeda virst konstruktoriais.... :( On 2012.06.25 15:29, G.S. wrote: > > da jau uzknise buvo pas ta bmw amzinas ieskojimas reduktoriaus > dunksejime, variklio traukos pravaluose, vakuumo slangose, visokiuose > voztuvuose ir .t.t ir pan. kazkaip Hondoj kapota pakeliu kai langu > skysti reik uzpilt ;-) Ne nezinau tiksliai kaip ten kas ir veikia nes > nei schemu CD neziurejau. bmw jau viska atmintinai zinojau ;-) > >> dzin, taip visada būna kai persėdi į 10m naujesnį aukštesnės klasės >> topinės komplektacijos automobilį :) >> >> On 2012.06.25 15:17, spakainas wrote: >>> Kaip tu drysti! >>> >>>> Visa kita kas liko >> >> > >