Tema: Re: Honda Accord ir Subary Legacy pasirinkimas
Autorius: VNS
Data: 2012-06-21 21:22:19
autoweek turi daug decibelu matavimo
"nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message 
news:jrvobn$ld0$1@trimpas.omnitel.net...
> Saltinis? ( Nu, nes jeigu eksperimentas nepatvirtina pamatavimo "is 
> akies/ausies" - tai problema be abejo eksperimente )
>
> "Mtrhed"  wrote in message news:jrvn6m$k4g$1@trimpas.omnitel.net...
>
> testuotos masinos ir matuotas triuksmas:
> - Honda Accord 2.0 Sport, 2003, (po feisliftiniame dar teigiama kad
> izoliacija garso pagerejo): vaziuojant 100/120 km/h - 62,8 dB/64,8 dB
> - Subaru Legacy 2.0R Luxury, 2006: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,2 dB
> - Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, 2009: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,5 dB
>
>
> "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message
> news:jrvm5e$j08$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai zinoma, kad nieko baisaus nera ir tie skirtumai nera milziniski.
>>
>> Bet, tarkim, lyginant Legacy su Insignia - tai vaziuojant 120+ Insignijoj 
>> tikrai tyliau. Nors Legacy vairuojasi smagiau.
>>
>> "spakainas"  wrote in message news:jrvk8a$h2v$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Su ta garso izoliacija tai ten biðká mitas apie japonus. Jei lygini 5er
>> bnv su toyota yaris, tai nieko nuostabaus. Bet savo segmente izoliacijai
>> priekaiðtø në kiek neturiu.
>>
>>> Pakaba kietoka, bet nera taip jau blogai. Didziausias priekaistas
>>> tikriausiai garso izoliucijos trukumas trasoje, toli vaziuojant
>>> pakankamai galva isuzia. Bet speju sitoj klasej ir ypac tarp japonu pas
>>
>