autoweek turi daug decibelu matavimo "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message news:jrvobn$ld0$1@trimpas.omnitel.net... > Saltinis? ( Nu, nes jeigu eksperimentas nepatvirtina pamatavimo "is > akies/ausies" - tai problema be abejo eksperimente ) > > "Mtrhed" wrote in message news:jrvn6m$k4g$1@trimpas.omnitel.net... > > testuotos masinos ir matuotas triuksmas: > - Honda Accord 2.0 Sport, 2003, (po feisliftiniame dar teigiama kad > izoliacija garso pagerejo): vaziuojant 100/120 km/h - 62,8 dB/64,8 dB > - Subaru Legacy 2.0R Luxury, 2006: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,2 dB > - Opel Insignia 2.0 Turbo 4x4, 2009: 100/120 km/h - 66,0 dB/68,5 dB > > > "nekas" <nekas321TRINT@gmail.com> wrote in message > news:jrvm5e$j08$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai zinoma, kad nieko baisaus nera ir tie skirtumai nera milziniski. >> >> Bet, tarkim, lyginant Legacy su Insignia - tai vaziuojant 120+ Insignijoj >> tikrai tyliau. Nors Legacy vairuojasi smagiau. >> >> "spakainas" wrote in message news:jrvk8a$h2v$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Su ta garso izoliacija tai ten biðká mitas apie japonus. Jei lygini 5er >> bnv su toyota yaris, tai nieko nuostabaus. Bet savo segmente izoliacijai >> priekaiðtø në kiek neturiu. >> >>> Pakaba kietoka, bet nera taip jau blogai. Didziausias priekaistas >>> tikriausiai garso izoliucijos trukumas trasoje, toli vaziuojant >>> pakankamai galva isuzia. Bet speju sitoj klasej ir ypac tarp japonu pas >> >