del grandines issitampymo tai atsiranda problema kai sunkiai vedasi apysilte masina saltuoju periodu, bet tai pataisoma uz 100 litu nuotalinai ijungiant pakaitinima. per 4 metus neteko tvarkyti egr, nuvaziuota apie 130 tukst (kiek atsimenu masinos mirties metu turejo rodyt apie 317 tukst km) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jth4hi$btn$2@trimpas.omnitel.net... > nu jo, bet nuo didesnės ridos grandinės irgi išsitampo ir pasiprašo > keičiamos. EGR'as chroniškai genda ir gausiai kainuoja. > > On 2012.07.10 13:36, Vytautas wrote: >> kuo 2,2 blogas? variklis kaip variklis, + kad nereikia dirzo keisti. - >> didesnes kuro sanaudos. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jtgq3s$uk0$5@trimpas.omnitel.net... >>> trilitris blogai. dudu irgi jobnutas. IMHO geriausia 1.9cdti >>> >>> On 2012.07.10 11:25, Domas wrote: >>>> Sveiki, gal galetumete pakomentuot ka nors apie si auto - na tipo >>>> minusai :) ? >>>> >>>> Taip pat domina sis aspektas - varikliux? >>>> 2.2 L I4 16V DOHC DTI Ecotec >>>> vs >>>> 3.0 L V6 24V DOHC CDTI >>>> >>>> 2.2l variklis lyg neblogas? O kaip su 3.0 V6 ? >>>> >>>> Aciu, >>>> D. >>> >>> >> >> > >