nu apie sąnaudas tai konkrečiai pizdyš :) On 2012.07.17 19:25, wolfas wrote: > Pati magė gali būti komplektuojama ir su CID (spalvotu) ir su GID > (nespalvotu) ekranu. > > buvau šrote - CD70 su ekranu 600 Lt dar kondišino reguliatorius 200 Lt > .... nx galvoju - teks bandyt fabrikuot line in . > > p.s. vien mieste srebia ~6.8 ... miestas Vilnius . stengiuos anksti > darban važiuot, o atgal kamščiai tik šiom dienom prasidėjo, kai Pilaitės > plentą uždarė :( > vien užmiestyje - ~5 iki 120 Km/h , ~6 kai ~140 km/h ir greičiau. > bandžiau max greitį .. tai daugiau deklaruojamo nepakilo. > > 2012.07.16 10:06, Dainiushas rašė: >> tai, kad CD70 nespalvotas >> >> On 2012.07.16 01:55, wolfas wrote: >>> Pasiemiau prieš porą mėn 2003 su 2.2 DTi. Kol kas vien tik džiūgesiai. >>> Minusas - uošvis apsivėmė gale pavažiavęs (ar tai amortikai prie >>> pabaigos arba tepaliniai - labai minkštai važiuojasi, nors nepasakyčiau, >>> kad siūbuotų labai). Variklis labai ekonomiškas: 5,8 vidutinės 3k km >>> (daugiau mieste nei užmiestyje). >>> >>> Bagažinė sakyčiau labai susiaurinta - vežimas tilpęs skersai į pežą 406 >>> - į signumą neįsipaišė. >>> >>> 3 (vidurinė vieta ) tinka tik uošvienei vežt ... >>> >>> Dėl EGR vožtuvo, tai yra daug forumuose aptarta, kad pradžiai jis labai >>> lengvai valosi. Jei jau jam batai, tai nusispjovus į ekologiją yra >>> "apgavikai" už ~200Lt (nors jų savikaina tik ~20 Lt su darbu). Arba >>> naujas EGR - 500 Lt. >>> >>> Jei jame automagnetola Siemens NCDC2013 (2015) tai navigacijos >>> lietuviškos jiems nėra ir nebus (niekada nebus). Neturi nei aux in nei >>> aux Out - reikia fabrikuot arba keist į CD70 su spalvotu ekranu+klimos >>> reguliavimą + galimas variantas, kad teks surišinėt su imobilaizeriu >>> (atliekama su Op-com). >>> >>> Dar vienas minusas dažna bėda - klimos centrinis mygtukas/suktukas >>> nekontačina (nervina, nes neina greitai vėjo pasireguliuot). >>> >>> Autopilotas sunkiai įjungiamas - irgi nekontaktuoja normaliai vienas >>> mygtukas ir gan nepatogiai jis te yra . >>> >>> Prie sensorinių posūkių rankenėlių priprast reikėjo keleto dienų. >>> >>> P.s. šiaip džiugina faktas, kad vokiečiuos opel vectra c/signum >>> vidutinis pirkėjų amžius buvo 60-61 metai. Tai jei sako kad važinėjo >>> pensininkas - 99% tiesos greičiausiai :) Maniškis tikrai matosi, kad >>> kukliai naudotas buvo. >>> >>> p.s.s. jei mėgsti aršų važinėjimą teks pasikeist amortikus į kietesnius >>> + gal pasieškot geriau su naujos kartos varikliais, bet anie jau eina su >>> smulkių dalelių filtrais katrie yra nx, bet daugiau arklių . >>> >>> 2.2 tdi smarvės turi, bet su juo kažkaip ardytis neišeina - jis kaip >>> fūra be krovinio: traukia, bet smagumo mažoka. >>> >>> >>> 2012.07.10 11:25, Domas rašė: >>>> Sveiki, gal galetumete pakomentuot ka nors apie si auto - na tipo >>>> minusai :) ? >>>> >>>> Taip pat domina sis aspektas - varikliux? >>>> 2.2 L I4 16V DOHC DTI Ecotec >>>> vs >>>> 3.0 L V6 24V DOHC CDTI >>>> >>>> 2.2l variklis lyg neblogas? O kaip su 3.0 V6 ? >>>> >>>> Aciu, >>>> D. >>> >>> >> >> > >