nu po tokio taisymo dar puikiai vaziavo pora metu. variklis puikiai dirbo, tik labai progresavo vairo kolonele bei smagratis. gerai kad buvo sudauzyta ir pakeista tokia pat su tokiu paciu varikliu tai kad cia buvo prirasyta apie ERG tai dar nereiskia kad taip jau blogai. Gal kiek blogiau su droselines skeldes padeties davikliu (Elobau firmos) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jthb39$l4j$1@trimpas.omnitel.net... > nu bet čia prirašyta gi buvo apie tuos EGR. > > O taisyt grandinę pakaitinimo įjungimu.... ką aš žinau, turbūt pereboras > net ir opeliui :) > > > On 2012.07.10 16:33, Vytautas wrote: >> del grandines issitampymo tai atsiranda problema kai sunkiai vedasi >> apysilte masina saltuoju periodu, bet tai pataisoma uz 100 litu >> nuotalinai >> ijungiant pakaitinima. >> per 4 metus neteko tvarkyti egr, nuvaziuota apie 130 tukst (kiek atsimenu >> masinos mirties metu turejo rodyt apie 317 tukst km) >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jth4hi$btn$2@trimpas.omnitel.net... >>> nu jo, bet nuo didesn?s ridos grandin?s irgi i?sitampo ir pasipra?o >>> kei?iamos. EGR'as chroni?kai genda ir gausiai kainuoja. >>> >>> On 2012.07.10 13:36, Vytautas wrote: >>>> kuo 2,2 blogas? variklis kaip variklis, + kad nereikia dirzo keisti. - >>>> didesnes kuro sanaudos. >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:jtgq3s$uk0$5@trimpas.omnitel.net... >>>>> trilitris blogai. dudu irgi jobnutas. IMHO geriausia 1.9cdti >>>>> >>>>> On 2012.07.10 11:25, Domas wrote: >>>>>> Sveiki, gal galetumete pakomentuot ka nors apie si auto - na tipo >>>>>> minusai :) ? >>>>>> >>>>>> Taip pat domina sis aspektas - varikliux? >>>>>> 2.2 L I4 16V DOHC DTI Ecotec >>>>>> vs >>>>>> 3.0 L V6 24V DOHC CDTI >>>>>> >>>>>> 2.2l variklis lyg neblogas? O kaip su 3.0 V6 ? >>>>>> >>>>>> Aciu, >>>>>> D. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >