Tema: Re: opel signum 2003-2008
Autorius: wolfas
Data: 2012-07-17 19:25:44
Pati magė gali būti komplektuojama ir su CID (spalvotu) ir su GID 
(nespalvotu) ekranu.

buvau šrote - CD70 su ekranu 600 Lt dar kondišino reguliatorius 200 Lt 
..... nx galvoju - teks bandyt fabrikuot line in .

p.s. vien mieste srebia ~6.8 ... miestas Vilnius . stengiuos anksti 
darban važiuot, o atgal kamščiai tik šiom dienom prasidėjo, kai Pilaitės 
plentą uždarė :(
vien užmiestyje - ~5 iki 120 Km/h , ~6 kai ~140 km/h ir greičiau.
bandžiau max greitį .. tai daugiau deklaruojamo nepakilo.

2012.07.16 10:06, Dainiushas rašė:
> tai, kad CD70 nespalvotas
>
> On 2012.07.16 01:55, wolfas wrote:
>> Pasiemiau prieš porą mėn 2003 su 2.2 DTi. Kol kas vien tik džiūgesiai.
>> Minusas - uošvis apsivėmė gale pavažiavęs (ar tai amortikai prie
>> pabaigos arba tepaliniai - labai minkštai važiuojasi, nors nepasakyčiau,
>> kad siūbuotų labai). Variklis labai ekonomiškas: 5,8 vidutinės 3k km
>> (daugiau mieste nei užmiestyje).
>>
>> Bagažinė sakyčiau labai susiaurinta - vežimas tilpęs skersai į pežą 406
>> - į signumą neįsipaišė.
>>
>> 3 (vidurinė vieta ) tinka tik uošvienei vežt ...
>>
>> Dėl EGR vožtuvo, tai yra daug forumuose aptarta, kad pradžiai jis labai
>> lengvai valosi. Jei jau jam batai, tai nusispjovus į ekologiją yra
>> "apgavikai" už ~200Lt (nors jų savikaina tik ~20 Lt su darbu). Arba
>> naujas EGR - 500 Lt.
>>
>> Jei jame automagnetola Siemens NCDC2013 (2015) tai navigacijos
>> lietuviškos jiems nėra ir nebus (niekada nebus). Neturi nei aux in nei
>> aux Out - reikia fabrikuot arba keist į CD70 su spalvotu ekranu+klimos
>> reguliavimą + galimas variantas, kad teks surišinėt su imobilaizeriu
>> (atliekama su Op-com).
>>
>> Dar vienas minusas dažna bėda - klimos centrinis mygtukas/suktukas
>> nekontačina  (nervina, nes neina greitai vėjo pasireguliuot).
>>
>> Autopilotas sunkiai įjungiamas - irgi nekontaktuoja normaliai vienas
>> mygtukas ir gan nepatogiai jis te yra .
>>
>> Prie sensorinių posūkių rankenėlių priprast reikėjo keleto dienų.
>>
>> P.s. šiaip džiugina faktas, kad vokiečiuos opel vectra c/signum
>> vidutinis pirkėjų amžius buvo 60-61 metai. Tai jei sako kad važinėjo
>> pensininkas - 99% tiesos greičiausiai :)  Maniškis tikrai matosi, kad
>> kukliai naudotas buvo.
>>
>> p.s.s. jei mėgsti aršų važinėjimą teks pasikeist amortikus į kietesnius
>> + gal pasieškot geriau su naujos kartos varikliais, bet anie jau eina su
>> smulkių dalelių filtrais katrie yra nx, bet daugiau arklių .
>>
>> 2.2 tdi smarvės turi, bet su juo kažkaip ardytis neišeina - jis kaip
>> fūra be krovinio: traukia, bet smagumo mažoka.
>>
>>
>>   2012.07.10 11:25, Domas rašė:
>>> Sveiki, gal galetumete pakomentuot ka nors apie si auto - na tipo
>>> minusai :) ?
>>>
>>> Taip pat domina sis aspektas - varikliux?
>>> 2.2 L I4 16V DOHC DTI Ecotec
>>> vs
>>> 3.0 L V6 24V DOHC CDTI
>>>
>>> 2.2l variklis lyg neblogas? O kaip su 3.0 V6 ?
>>>
>>> Aciu,
>>> D.
>>
>>
>
>