Pati magė gali būti komplektuojama ir su CID (spalvotu) ir su GID (nespalvotu) ekranu. buvau šrote - CD70 su ekranu 600 Lt dar kondišino reguliatorius 200 Lt ..... nx galvoju - teks bandyt fabrikuot line in . p.s. vien mieste srebia ~6.8 ... miestas Vilnius . stengiuos anksti darban važiuot, o atgal kamščiai tik šiom dienom prasidėjo, kai Pilaitės plentą uždarė :( vien užmiestyje - ~5 iki 120 Km/h , ~6 kai ~140 km/h ir greičiau. bandžiau max greitį .. tai daugiau deklaruojamo nepakilo. 2012.07.16 10:06, Dainiushas rašė: > tai, kad CD70 nespalvotas > > On 2012.07.16 01:55, wolfas wrote: >> Pasiemiau prieš porą mėn 2003 su 2.2 DTi. Kol kas vien tik džiūgesiai. >> Minusas - uošvis apsivėmė gale pavažiavęs (ar tai amortikai prie >> pabaigos arba tepaliniai - labai minkštai važiuojasi, nors nepasakyčiau, >> kad siūbuotų labai). Variklis labai ekonomiškas: 5,8 vidutinės 3k km >> (daugiau mieste nei užmiestyje). >> >> Bagažinė sakyčiau labai susiaurinta - vežimas tilpęs skersai į pežą 406 >> - į signumą neįsipaišė. >> >> 3 (vidurinė vieta ) tinka tik uošvienei vežt ... >> >> Dėl EGR vožtuvo, tai yra daug forumuose aptarta, kad pradžiai jis labai >> lengvai valosi. Jei jau jam batai, tai nusispjovus į ekologiją yra >> "apgavikai" už ~200Lt (nors jų savikaina tik ~20 Lt su darbu). Arba >> naujas EGR - 500 Lt. >> >> Jei jame automagnetola Siemens NCDC2013 (2015) tai navigacijos >> lietuviškos jiems nėra ir nebus (niekada nebus). Neturi nei aux in nei >> aux Out - reikia fabrikuot arba keist į CD70 su spalvotu ekranu+klimos >> reguliavimą + galimas variantas, kad teks surišinėt su imobilaizeriu >> (atliekama su Op-com). >> >> Dar vienas minusas dažna bėda - klimos centrinis mygtukas/suktukas >> nekontačina (nervina, nes neina greitai vėjo pasireguliuot). >> >> Autopilotas sunkiai įjungiamas - irgi nekontaktuoja normaliai vienas >> mygtukas ir gan nepatogiai jis te yra . >> >> Prie sensorinių posūkių rankenėlių priprast reikėjo keleto dienų. >> >> P.s. šiaip džiugina faktas, kad vokiečiuos opel vectra c/signum >> vidutinis pirkėjų amžius buvo 60-61 metai. Tai jei sako kad važinėjo >> pensininkas - 99% tiesos greičiausiai :) Maniškis tikrai matosi, kad >> kukliai naudotas buvo. >> >> p.s.s. jei mėgsti aršų važinėjimą teks pasikeist amortikus į kietesnius >> + gal pasieškot geriau su naujos kartos varikliais, bet anie jau eina su >> smulkių dalelių filtrais katrie yra nx, bet daugiau arklių . >> >> 2.2 tdi smarvės turi, bet su juo kažkaip ardytis neišeina - jis kaip >> fūra be krovinio: traukia, bet smagumo mažoka. >> >> >> 2012.07.10 11:25, Domas rašė: >>> Sveiki, gal galetumete pakomentuot ka nors apie si auto - na tipo >>> minusai :) ? >>> >>> Taip pat domina sis aspektas - varikliux? >>> 2.2 L I4 16V DOHC DTI Ecotec >>> vs >>> 3.0 L V6 24V DOHC CDTI >>> >>> 2.2l variklis lyg neblogas? O kaip su 3.0 V6 ? >>> >>> Aciu, >>> D. >> >> > >