yep, om 651 kencia nuo delphi purskalo pokstu, nors jie labiau budingi 200 ir 220, o ne 250 versijoms (ir kaip neprisiminsi ju "legendiniu" 199x gamintu dyzelino siurbliu). visa kita... gal ir pasitaiko, bet nesmezuoja forumuose, nors kai kurie mazgai gal ir todel, kad juos, pvz. sildomas sedynes, civiliokai naudoja kur kas maziau intensyviai, negu koviniai taksistai. yra idomesniu vietu, kurias verta zinoti. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:k4jete$5o3$1@trimpas.omnitel.net... > Skaitau va čia kažkokį autobild (nr166) žurnalą, ir už akių užkliuvo > vienas straipsnis, ten rašo, kad naujosios E klasės 220cdi ir 250cdi > varikliai pzdc kokie nepatikimi - vienas taksistas per 217 kkm 7(!) kartus > keitė purkštukus, kiti du taksistai irgi po 5 kartus jau keitė. Dar tipo > vandens siurbliai ir paskirstymo velenėliai nelaiko. Sėdynių apmušalai > plyšta, nuolat genda sėdynių šildymas... > > Skamba kaip iš fantastikos srities - labiausiai taksistų mėgiamas modelis > pasirodo toks bugovas, nusivažiavo vienok kaip turi būt.