Tema: Re: Mersø (ne)patikimumas
Autorius: Jaegermeister
Data: 2012-10-05 08:24:47
Tyliai dirbancius leksusus palikime rusams. Jiems po zigulio tyla salone yra 
rodiklis. V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori girdeti. 
Idomu kokios tylios tos tojotos pvz prie 160



"YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message 
news:k4ktuh$er$1@trimpas.omnitel.net...
> "spakainas"  wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas 
>>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases ir 
>>pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba 
>>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau juntamas. 
>>Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti.
>>IMHO.
>>
>
> Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. Vienareiksmiskai. 
> Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas su isluptais filtrais 
> ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande prastumti 'gera masyna 
> pygey'?
>
> Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir 
> (beabejo) vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka 
> bendro turi su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut 
> nelabai kas bendro?
>
>>2012.10.04 22:17, Jaegermeister raše:
>>> Man atrodo ju is viso dyzeliniu nebuna
>
> --