Tyliai dirbancius leksusus palikime rusams. Jiems po zigulio tyla salone yra rodiklis. V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori girdeti. Idomu kokios tylios tos tojotos pvz prie 160 "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message news:k4ktuh$er$1@trimpas.omnitel.net... > "spakainas" wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net... >> >>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas >>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases ir >>pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba >>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau juntamas. >>Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti. >>IMHO. >> > > Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. Vienareiksmiskai. > Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas su isluptais filtrais > ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande prastumti 'gera masyna > pygey'? > > Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir > (beabejo) vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka > bendro turi su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut > nelabai kas bendro? > >>2012.10.04 22:17, Jaegermeister raše: >>> Man atrodo ju is viso dyzeliniu nebuna > > --