"V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori girdeti. " Siūlau nominuoti 2012 omnitel.autos newsu didžiausiai nesąmonei :) "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:k4lquv$ljn$1@trimpas.omnitel.net... > Tyliai dirbancius leksusus palikime rusams. Jiems po zigulio tyla salone > yra rodiklis. V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori > girdeti. Idomu kokios tylios tos tojotos pvz prie 160 > > > > "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message > news:k4ktuh$er$1@trimpas.omnitel.net... >> "spakainas" wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas >>>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases >>>ir pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba >>>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau >>>juntamas. Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti. >>>IMHO. >>> >> >> Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. Vienareiksmiskai. >> Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas su isluptais >> filtrais ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande prastumti >> 'gera masyna pygey'? >> >> Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir >> (beabejo) vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka >> bendro turi su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut >> nelabai kas bendro? >> >>>2012.10.04 22:17, Jaegermeister raše: >>>> Man atrodo ju is viso dyzeliniu nebuna >> >> -- > >