Tema: Nominantas
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-10-05 09:03:05
"V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori girdeti. "
Siūlau nominuoti 2012 omnitel.autos newsu didžiausiai nesąmonei :)


"Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message 
news:k4lquv$ljn$1@trimpas.omnitel.net...
> Tyliai dirbancius leksusus palikime rusams. Jiems po zigulio tyla salone 
> yra rodiklis. V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori 
> girdeti. Idomu kokios tylios tos tojotos pvz prie 160
>
>
>
> "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message 
> news:k4ktuh$er$1@trimpas.omnitel.net...
>> "spakainas"  wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas 
>>>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases 
>>>ir pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba 
>>>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau 
>>>juntamas. Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti.
>>>IMHO.
>>>
>>
>> Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. Vienareiksmiskai. 
>> Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas su isluptais 
>> filtrais ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande prastumti 
>> 'gera masyna pygey'?
>>
>> Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir 
>> (beabejo) vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka 
>> bendro turi su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut 
>> nelabai kas bendro?
>>
>>>2012.10.04 22:17, Jaegermeister raše:
>>>> Man atrodo ju is viso dyzeliniu nebuna
>>
>> -- 
>
>