Tema: Re: Mersø (ne)patikimumas
Autorius: YZF
Data: 2012-10-05 00:09:37
"spakainas"  wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net...

>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas
>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases ir
>pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba
>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau juntamas.
>Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti.
>IMHO.

Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. Vienareiksmiskai.
Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas su isluptais filtrais
ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande prastumti 'gera masyna
pygey'?

Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir (beabejo)
vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka bendro turi
su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut nelabai kas bendro?