Sutinku, nors teisybe, bet paraidziui skamba truputeli juokingai. Kita vertus, kai vysniu kauliuku skyscio ''babalu'' gamintojas ima kitus kritikuoti, juokiasi pirmokai. "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:k4lt6p$oj1$1@trimpas.omnitel.net... > "V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori girdeti. " > Siūlau nominuoti 2012 omnitel.autos newsu didžiausiai nesąmonei :) > > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message > news:k4lquv$ljn$1@trimpas.omnitel.net... >> Tyliai dirbancius leksusus palikime rusams. Jiems po zigulio tyla salone >> yra rodiklis. V.Europos vairuotojas labiau ispruses ir varikli nori >> girdeti. Idomu kokios tylios tos tojotos pvz prie 160 >> >> >> >> "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message >> news:k4ktuh$er$1@trimpas.omnitel.net... >>> "spakainas" wrote in message news:k4ko60$qac$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>>Galiu tik viena, tarp kitko, pavyzdi duot: toyotos gedingas i4 d-catas >>>>gaidiškam avensyje realizuotas geriau nei merso 320 V6 pas W211. Klases >>>>ir pozicijos rinkoje kardinaliai skirtingos, bet tajotos variklis dirba >>>>tyliau, švelniau ir maloniau. Traktoriškumas pas mersa labai jau >>>>juntamas. Senesni i5 ir i6 buvo geriau padaryti. >>>>IMHO. >>>> >>> >>> Senesni merso I6 dirba daug garsiau ir 'traktoriskiau'. >>> Vienareiksmiskai. Taigi tavo pvz. kazkur isivele klaida. Gal perekupas >>> su isluptais filtrais ir katalyzais ir uzsikimsusiais purkstukais bande >>> prastumti 'gera masyna pygey'? >>> >>> Nes jeigu stovint prie sviesoforo, variklio visiskai nesigirdi ir >>> (beabejo) vibracijos - totalus 0, o gazuojant variklio darbas nelabai ka >>> bendro turi su tradiciniu dyzeliniu garsu, tai su traktorium turbut >>> nelabai kas bendro? >>> >>>>2012.10.04 22:17, Jaegermeister raše: >>>>> Man atrodo ju is viso dyzeliniu nebuna >>> >>> -- >> >> >