Tema: Re: Autopilotas. Daugiau ar maziau ryja kuro?
Autorius: alias
Data: 2009-06-02 21:49:04
Pamiršti tokį dalyką, kaip kinetinė energija. Juk ne nuo nulio tu į kalną 
kyli, o jau turėdamas inercijos. Dažnas vairuotojas prieš kalną visada šiek 
tiek įsibegėja, kad į jį lengviau įriedėtų.


"Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message 
news:h03rh8$8c9$1@trimpas.omnitel.net...
uzkelt masina i kalna reik tiek pat darbo  ar  letai tai darysi ar greitai.
Sumazeti suvartojimas gali tik del oro pasipriesinimo sumazejimo sumazinus 
greiti.

Atvirksciai , kuo ilgiau is leto vaziuosi i kalna, tuo daugiau kuro 
sudeginsi del nuostoliu.
Variklio naudingumo koeficientas didesnis daugiau atidarius sklende.


-- 
http://www.addurl.tel


"diga" <diga@ismesti.email.lt> wrote in message 
news:h03mp6$2ns$1@trimpas.omnitel.net...
> Man taip pat su autopilotu daugiau gaunasi.
> Du momentai kodel:
> - nuo kalno vaziuojant leidi masinai greiteti.
> - i kalna vaziuojant negazuoji, o palaikai greiti igauta vidryje ikalnes.
>
> Tuo tarpu autopilotas kaip imanydamas bando plaikyti pastovu greiti
> nepriklausomai nuo to ar vaziuojama i kalna ar nuo kalno :-)
>
> E.
>
> zigmas wrote:
>> Ijungus automobilyje autopilota, daugiau ar maziau ryja kuro? Ir ant kiek
>> daugiau/maziau. Nesusidures su tuo tai prasom labai nelazdavoti.
>>
>> Dekui
>>
>>