Pamiršti tokį dalyką, kaip kinetinė energija. Juk ne nuo nulio tu į kalną kyli, o jau turėdamas inercijos. Dažnas vairuotojas prieš kalną visada šiek tiek įsibegėja, kad į jį lengviau įriedėtų. "Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message news:h03rh8$8c9$1@trimpas.omnitel.net... uzkelt masina i kalna reik tiek pat darbo ar letai tai darysi ar greitai. Sumazeti suvartojimas gali tik del oro pasipriesinimo sumazejimo sumazinus greiti. Atvirksciai , kuo ilgiau is leto vaziuosi i kalna, tuo daugiau kuro sudeginsi del nuostoliu. Variklio naudingumo koeficientas didesnis daugiau atidarius sklende. -- http://www.addurl.tel "diga" <diga@ismesti.email.lt> wrote in message news:h03mp6$2ns$1@trimpas.omnitel.net... > Man taip pat su autopilotu daugiau gaunasi. > Du momentai kodel: > - nuo kalno vaziuojant leidi masinai greiteti. > - i kalna vaziuojant negazuoji, o palaikai greiti igauta vidryje ikalnes. > > Tuo tarpu autopilotas kaip imanydamas bando plaikyti pastovu greiti > nepriklausomai nuo to ar vaziuojama i kalna ar nuo kalno :-) > > E. > > zigmas wrote: >> Ijungus automobilyje autopilota, daugiau ar maziau ryja kuro? Ir ant kiek >> daugiau/maziau. Nesusidures su tuo tai prasom labai nelazdavoti. >> >> Dekui >> >>