Tema: Re: Autopilotas. Daugiau ar maziau ryja kuro?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-06-02 22:17:59
O tai ysibegejimui pries kalna nereik kuro sunaudot...

"alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message 
news:h03s70$97a$1@trimpas.omnitel.net...
> Pamiršti tokį dalyką, kaip kinetinė energija. Juk ne nuo nulio tu į kalną 
> kyli, o jau turėdamas inercijos. Dažnas vairuotojas prieš kalną visada 
> šiek tiek įsibegėja, kad į jį lengviau įriedėtų.
>
>
> "Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message 
> news:h03rh8$8c9$1@trimpas.omnitel.net...
> uzkelt masina i kalna reik tiek pat darbo  ar  letai tai darysi ar 
> greitai.
> Sumazeti suvartojimas gali tik del oro pasipriesinimo sumazejimo sumazinus 
> greiti.
>
> Atvirksciai , kuo ilgiau is leto vaziuosi i kalna, tuo daugiau kuro 
> sudeginsi del nuostoliu.
> Variklio naudingumo koeficientas didesnis daugiau atidarius sklende.
>
>
> -- 
> http://www.addurl.tel
>
>
> "diga" <diga@ismesti.email.lt> wrote in message 
> news:h03mp6$2ns$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man taip pat su autopilotu daugiau gaunasi.
>> Du momentai kodel:
>> - nuo kalno vaziuojant leidi masinai greiteti.
>> - i kalna vaziuojant negazuoji, o palaikai greiti igauta vidryje ikalnes.
>>
>> Tuo tarpu autopilotas kaip imanydamas bando plaikyti pastovu greiti
>> nepriklausomai nuo to ar vaziuojama i kalna ar nuo kalno :-)
>>
>> E.
>>
>> zigmas wrote:
>>> Ijungus automobilyje autopilota, daugiau ar maziau ryja kuro? Ir ant 
>>> kiek
>>> daugiau/maziau. Nesusidures su tuo tai prasom labai nelazdavoti.
>>>
>>> Dekui
>>>
>>>
>