O tai ysibegejimui pries kalna nereik kuro sunaudot... "alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message news:h03s70$97a$1@trimpas.omnitel.net... > Pamiršti tokį dalyką, kaip kinetinė energija. Juk ne nuo nulio tu į kalną > kyli, o jau turėdamas inercijos. Dažnas vairuotojas prieš kalną visada > šiek tiek įsibegėja, kad į jį lengviau įriedėtų. > > > "Deep" <admin@skynet.lt> wrote in message > news:h03rh8$8c9$1@trimpas.omnitel.net... > uzkelt masina i kalna reik tiek pat darbo ar letai tai darysi ar > greitai. > Sumazeti suvartojimas gali tik del oro pasipriesinimo sumazejimo sumazinus > greiti. > > Atvirksciai , kuo ilgiau is leto vaziuosi i kalna, tuo daugiau kuro > sudeginsi del nuostoliu. > Variklio naudingumo koeficientas didesnis daugiau atidarius sklende. > > > -- > http://www.addurl.tel > > > "diga" <diga@ismesti.email.lt> wrote in message > news:h03mp6$2ns$1@trimpas.omnitel.net... >> Man taip pat su autopilotu daugiau gaunasi. >> Du momentai kodel: >> - nuo kalno vaziuojant leidi masinai greiteti. >> - i kalna vaziuojant negazuoji, o palaikai greiti igauta vidryje ikalnes. >> >> Tuo tarpu autopilotas kaip imanydamas bando plaikyti pastovu greiti >> nepriklausomai nuo to ar vaziuojama i kalna ar nuo kalno :-) >> >> E. >> >> zigmas wrote: >>> Ijungus automobilyje autopilota, daugiau ar maziau ryja kuro? Ir ant >>> kiek >>> daugiau/maziau. Nesusidures su tuo tai prasom labai nelazdavoti. >>> >>> Dekui >>> >>> >