"KEdas" wrote in message news:kr1lmi$8dk$1@trimpas.omnitel.net... > >YZF raše: >> I>nformacija iš statistikos. Tik visiškas sadauskas gali manyti, kad >>> pakeliui i darba jis PRIVALO nuvežti žmona darban, o vaika i darželi. >>> Ir viskas butinai skirtinguose miesto galuose, ir visi turi važiuoti >>> vienu autobusu. Tai dirbtinai sumodeliuota situacija, ji nera tipine. >> >> Tai yra gyvenimiska situacija kuri yra labai dazna. Ir panasiu situaciju >> daugybe. > >Pliurpalai iš JAV. Tokiu situaciju daugybe, bet jos nesudaro 20%, tad >teks susitaikyti su 80% dauguma. > Tie 20% zmoniu (kurie naudojasi auto) sudaro 95% kamsciu. Todel spresti reikia ka su tais, kurie sudaro kamscius, daryti. Neziurek kiek zmoniu pravaziuoja visame mieste, o ziurek kiek pravaziuoja su tom transporto priemonem, kurios kelia visa sita problema. Statistika gali buti labai pavojingas dalykas, kai ji interpretuojama neteisingai. Tie procentai zmoniu, kurie vaziuoja autobusais, kamsciu nesukelia ir apie juos neverta kalbeti. Ka daryti su tais kurie juos sukelia? Priversti juos pereiti i VT? Nepriversi. Nes jie ne tokio tipo zmones ir gyvena kitoki gyvenima. Statistika to nepasako, o gyvenimas pasako. Istorija rodo kad daug buvo tokiu 'vadu' kurie bande priversti zmones kitaip gyventi. Deja kuom visas baigesi, mes jau zinom. > >> Kalbant apie pagrindines miesto gatves - jos butinos siuolaikiniam >> zmogui kuris kuria verte ir uzdirba miestui pinigus. Tie kurie naudojasi >> VT, dazniausiai miestui nieko neuzdirba, jie is jo (arba valstybes) >> biudzeto gyvena, dirba valstybes istaigose/imonese ir eikvoja pinigus. >> Tie kurie uzdirba jiems retai VT reikalingas. > >Gal tuo ir nustok savo „žinias“ demonstruoti. Yra daug žmoniu, kurie >kasdien taksi i darbus važiuoja, yra kas su VT važiuoja, nes tiesiog >nemegsta vairuoti, yra kas teises prarades vairuoti tiesiog neBEgali. > Kiek tas daug? Daug tau? Kokie zmones vairuoja automobilius ir kiek is ju sutiktu pereiti i VT? Man atrodo kad mazuma, bet gal yra magiski skaiciai kurie sako - "NE, priesingai, didzioji dalis auto vairuotoju gali be problemu pereiti i VT, tik juos reikia biski 'paspausti' ! ". Nes jeigu tokios info nera, tai kvailai atrodys ne auto-vairuotojai o tie kas sugalvojo sita ideja. > >> Tie 07-08 metai tai buvo visai neseniai, cia tarpine stotele. As kalbu >> apie ~1998-2000 ir pan. > >Gerai, kad kalbi. Nuo to laiko i viadukus ir kelius jau sukišta 2,5mlrd >litu, už tiek buvo galima bent viena metro linija nutiesti. >VT dalis nuo tada sumenko 10 proc. punktu, automobiliu – padidejo 16p.p. >(prisegtas grafikas). >Jei manai, kad ir toliau verta kišti pinigus i viaduku statyba, tai >pažiurek VISA filmuka, gal suprasi prie ko veda tokia politika. >http://www.youtube.com/watch?v=XuBdf9jYj7o > As kalbu is savo ir savo aplinkiniu patirties: vaziuoju miestu, panasiais atstumais ir lyginu laika. Kiek laiko (ryte ir vakare) tiekdavo vaziuoti anksciau ir kiek dabar. Jeigu anksciau ivairiais, pagrindiniais marsrutais, tekdavo vaziuoti 30-45min, tai dabar 15-25min. Ar man skirtumas yra? Yra. Vadinasi sistema veikia. Ir cia ne vien tik viadukai, cia buvo daug pagrindiniu gatviu uzbaigta (nutiesta), naujos padarytos ir kamsciu akivaizdziai sumazejo. --